Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-07-2020 12:17:00 |
Składania : | 10-08-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - Gliwice Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na Wykonywanie czyszczeń kotłów oraz powierzchni wewnętrznych rurociągów transportu popiołu i produktu IOS. Zamówienie zostało podzielone na sześć zadań:
Zadanie 1 Wykonanie czyszczenia całkowitej powierzchni ogrzewalnej kotła WR-25 metodą strumieniowo-ścierną (raz w roku trzy kotły, maksymalny czas wykonania – 14 dni /kocioł).
Zadanie 2 Wykonanie czyszczenia całkowitej powierzchni ogrzewalnej oraz rurosuszarek kotła WP-70 metodą strumieniowo-ścierną (raz w roku trzy kotły, maksymalny czas wykonania – 14 dni /kocioł).
Zadanie 3 Wykonanie czyszczenia pęczka konwekcyjnego II ciągu i podgrzewacza wody III ciągu kotła WR-25 przy pomocy sprężonego powietrza (częstotliwość wykonywania wg potrzeb Ciepłowni, maksymalny czas wykonania – 24h/kocioł)
Zadanie 4 Wykonanie czyszczenia całkowitej powierzchni ogrzewalnej kotła WR-25 przy pomocy sprężonego powietrza (częstotliwość wykonywania wg potrzeb Ciepłowni, maksymalny czas wykonania – 48h/kocioł)
Zadanie 5 Wykonanie czyszczenia pęczka konwekcyjnego, grodzi i rurosuszarek kotła WP-70 przy pomocy sprężonego powietrza (częstotliwość wykonywania wg potrzeb Ciepłowni, maksymalny czas wykonania – 24h/kocioł)
Zadanie 6 Wykonanie czyszczenia metodą strumieniowo-ścierną rurociągów transportu popiołu oraz produktu IOS (częstotliwość wykonania wg potrzeb Ciepłowni, maksymalny czas wykonania - 24h na element/szt.)
Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku tj Warunkach Zamówienia
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-08-18 08:44 | Marta Błaszków | Informacja o wyborze oferty. |
2020-08-10 12:47 | Marta Błaszków | Informacja z otwarcia ofert. |
2020-08-06 13:51 | Renata Uramowska-Słuszniak | Odpowiedź na pytanie oferenta |
2020-07-28 10:14 | Renata Uramowska-Słuszniak | Zmiana w Warunkach Zamówienia |
Komunikaty