Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RG.271.11.2020 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Krzymowie.

Zamówienia Publiczne
Urząd Gminy Krzymów
Termin:
Zamieszczenia : 08-07-2020 15:56:00
Składania : 15-07-2020 10:00:00
Otwarcia : 15-07-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 63 241 37 61

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 624.92 2020-07-08 15:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz cenowy.xlsx xlsx 13.99 2020-07-08 15:56:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 198.22 2020-07-08 15:56:00 Postępowanie
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 120.75 2020-07-15 13:30:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-15 13:30 Zamówienia Publiczne W załączeniu informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2020-07-10 13:49 Zamówienia Publiczne
WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.271.11.2020. Nazwa zadania: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Krzymowie.


W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego pytania dotyczące treści zapytania ofertowego Gmina Krzymów wyjaśnia:


Pytanie 1:
Zamawiający w Przedmiocie Zamówienia w pkt. 3 wskazał, że Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie przesyłek przychodzących codziennie do godziny 10:30 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych.
Wykonawca informuje, że zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe (art. 46 ust. 2 pkt. 5) Wykonawca zobowiązany jest do doręczania przesyłek co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż 5 dni
w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jednocześnie Wykonawca informuje, że zobowiązanie operatora wyznaczonego do doręczania przesyłek w określonych godzinach w istotny sposób narusza art. 46 ust. 2 pkt. 1, który obliguje go do świadczenia usług powszechnych w sposób jednolity w porównywalnych warunkach. Ponadto doręczanie korespondencji do Zamawiającego nie jest przedmiotem postępowania, a obowiązkiem ustawowym Wykonawcy jako operatora wyznaczonego i dotyczy przesyłek nadanych za jego pośrednictwem. Dodatkowo zwracamy uwagę, że doręczenie przesyłki jest konsekwencją umowy zawartej z Nadawcą w chwili jej nadania, natomiast Zamawiający występuje w tym wypadku w roli adresata i nie jest stroną umowy o nadawanie.
Wobec powyższego Wykonawca prosi o modyfikację zapisu w zakresie rezygnacji z określania konkretnych godzin doręczania przesyłek nadchodzących do Zamawiającego, gdyż nie stanowi to przedmiotu umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

Odpowiedź:
Artykuł 12 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zobowiązuje Organ administracji publicznej do wnikliwego i szybkiego działania w postępowaniu administracyjnym, posługując się przy tym możliwie najprostszymi środkami prowadzącymi do jej załatwienia. Zgodnie z wyżej wymienionym przepisem sprawy, które nie wymagają zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, powinny być załatwione niezwłocznie. Mając na uwadze powyższe w toku postępowania organy administracji publicznej stoją na straży praworządności, z urzędu lub na wniosek stron podejmują wszelkie czynności niezbędne do dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego oraz do załatwienia sprawy, mając na względzie interes społeczny i słuszny interes obywateli.

Ponadto zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych organ administracji publicznej zobowiązany jest do prowadzenie rejestru przesyłek przychodzących i wychodzących.

W celu zapewnienia ciągłości realizacji zadań wynikających z ww. przepisów jak również innych ustaw dostarczenie przesyłek do godziny 10 jest wymogiem organizacyjnym Zamawiającego.




Pytanie 2:
Wykonawca zwraca się z pytaniem, czy Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych w trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany cennika Usług Powszechnych w trybie przewidywanym
w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa UKE?

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen jednostkowych w trakcie obowiązywania umowy.

Pytanie 3:
Zamawiający w Opisie Przedmiotu Zamówienia punkt 6 określa:
„Wykonawca przekaże bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru".
Pragniemy poinformować, iż do przesyłek rejestrowanych z ZPO na warunkach ogólnych druk potwierdzenia odbioru, a zarazem wzór jest dostępny w każdym Urzędzie Pocztowym (tzw. żółte potwierdzenie odbioru). Z uwagi na korzystanie przez Zamawiającego z procedur zarezerwowanych dla Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Postępowania Cywilnego, Prawo
o postępowaniu przed Sądami Administracyjnym oraz Ordynacji Podatkowej, Wykonawca pyta czy Zamawiający będzie korzystał z druków własnego ZPO w postępowaniu administracyjnym - KPA,
w Postępowaniu Podatkowym, w Postępowaniu Cywilnym, w Prawie o postępowaniu przed Sądami Administracyjnymi, które będą zgodne z obwiązującymi wzorami druków, wynikającymi z ww. postępowań?

Odpowiedź:
W zapytaniu ofertowym w ogólnych warunkach zamówienia, w punkcie 6 Zamawiający dokonuje następującej zmiany zapisu:
,,6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczonych w trybie specjalnym wskazanym przez Zamawiającego
w przedmiocie zamówienia Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru’’.

Pytanie 4:
Zamawiający w Załączniku Nr 1- Formularz cenowy w rubryce Przesyłki rejestrowane w obrocie krajowym wskazał zwroty przesyłek jednak bez określenia czy te zwroty dotyczą przesyłek poleconych, czy też przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Czy Zamawiający wyszczególni zwroty dotyczące przesyłek poleconych i przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru zarówno w kategorii ekonomiczne jak i priorytetowe? Taki podział pozwoli rzetelnie i prawidłowo przygotować ofertę dla Zamawiającego.
Czy ewentualnie Zamawiający zgodzi się na wycenę zwrotów zawartych w Formularzu cenowym jako przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru zarówno w kategorii ekonomiczne jak
i priorytetowe?

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na wycenę zwrotów zawartych w załączniku nr 1 – formularzu cenowym, jako przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w kategorii ekonomicznej
i priorytetowej.


Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględniać przy sporządzaniu oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Krzymowie. Ceną za realizację zamówienia jest suma cen zaoferowanych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 odpis z właściwego rejestru - odpis z właściwego rejestru (KRS lub CEiDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 wpis do rejestru operatorów pocztowych - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 regulamin świadczenia usług pocztowych - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 cennik usług pocztowych - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Formularz cenowy - Wypełniony załącznik nr 1 - Formularz cenowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 446