Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2020 15:56:00 |
Składania : | 15-07-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-07-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 63 241 37 61
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-07-15 13:30 | Zamówienia Publiczne | W załączeniu informacja o wyniku postępowania. |
2020-07-10 13:49 | Zamówienia Publiczne |
WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RG.271.11.2020. Nazwa zadania: Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy w Krzymowie. W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego pytania dotyczące treści zapytania ofertowego Gmina Krzymów wyjaśnia: Pytanie 1: Zamawiający w Przedmiocie Zamówienia w pkt. 3 wskazał, że Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenie przesyłek przychodzących codziennie do godziny 10:30 (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych. Wykonawca informuje, że zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe (art. 46 ust. 2 pkt. 5) Wykonawca zobowiązany jest do doręczania przesyłek co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Jednocześnie Wykonawca informuje, że zobowiązanie operatora wyznaczonego do doręczania przesyłek w określonych godzinach w istotny sposób narusza art. 46 ust. 2 pkt. 1, który obliguje go do świadczenia usług powszechnych w sposób jednolity w porównywalnych warunkach. Ponadto doręczanie korespondencji do Zamawiającego nie jest przedmiotem postępowania, a obowiązkiem ustawowym Wykonawcy jako operatora wyznaczonego i dotyczy przesyłek nadanych za jego pośrednictwem. Dodatkowo zwracamy uwagę, że doręczenie przesyłki jest konsekwencją umowy zawartej z Nadawcą w chwili jej nadania, natomiast Zamawiający występuje w tym wypadku w roli adresata i nie jest stroną umowy o nadawanie. Wobec powyższego Wykonawca prosi o modyfikację zapisu w zakresie rezygnacji z określania konkretnych godzin doręczania przesyłek nadchodzących do Zamawiającego, gdyż nie stanowi to przedmiotu umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Odpowiedź: Artykuł 12 Kodeksu Postępowania Administracyjnego zobowiązuje Organ administracji publicznej do wnikliwego i szybkiego działania w postępowaniu administracyjnym, posługując się przy tym możliwie najprostszymi środkami prowadzącymi do jej załatwienia. Zgodnie z wyżej wymienionym przepisem sprawy, które nie wymagają zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, powinny być załatwione niezwłocznie. Mając na uwadze powyższe w toku postępowania organy administracji publicznej stoją na straży praworządności, z urzędu lub na wniosek stron podejmują wszelkie czynności niezbędne do dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego oraz do załatwienia sprawy, mając na względzie interes społeczny i słuszny interes obywateli. Ponadto zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych organ administracji publicznej zobowiązany jest do prowadzenie rejestru przesyłek przychodzących i wychodzących. W celu zapewnienia ciągłości realizacji zadań wynikających z ww. przepisów jak również innych ustaw dostarczenie przesyłek do godziny 10 jest wymogiem organizacyjnym Zamawiającego. Pytanie 2: Wykonawca zwraca się z pytaniem, czy Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych w trakcie obowiązywania umowy, w przypadku zmiany cennika Usług Powszechnych w trybie przewidywanym w Ustawie Prawo Pocztowe i zatwierdzonej przez Prezesa UKE? Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen jednostkowych w trakcie obowiązywania umowy. Pytanie 3: Zamawiający w Opisie Przedmiotu Zamówienia punkt 6 określa: „Wykonawca przekaże bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru". Pragniemy poinformować, iż do przesyłek rejestrowanych z ZPO na warunkach ogólnych druk potwierdzenia odbioru, a zarazem wzór jest dostępny w każdym Urzędzie Pocztowym (tzw. żółte potwierdzenie odbioru). Z uwagi na korzystanie przez Zamawiającego z procedur zarezerwowanych dla Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Postępowania Cywilnego, Prawo o postępowaniu przed Sądami Administracyjnym oraz Ordynacji Podatkowej, Wykonawca pyta czy Zamawiający będzie korzystał z druków własnego ZPO w postępowaniu administracyjnym - KPA, w Postępowaniu Podatkowym, w Postępowaniu Cywilnym, w Prawie o postępowaniu przed Sądami Administracyjnymi, które będą zgodne z obwiązującymi wzorami druków, wynikającymi z ww. postępowań? Odpowiedź: W zapytaniu ofertowym w ogólnych warunkach zamówienia, w punkcie 6 Zamawiający dokonuje następującej zmiany zapisu: ,,6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu druków zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do przesyłek nadawanych i doręczonych w trybie specjalnym wskazanym przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia Zamawiający będzie wykorzystywał własne druki zwrotnego potwierdzenia odbioru’’. Pytanie 4: Zamawiający w Załączniku Nr 1- Formularz cenowy w rubryce Przesyłki rejestrowane w obrocie krajowym wskazał zwroty przesyłek jednak bez określenia czy te zwroty dotyczą przesyłek poleconych, czy też przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Czy Zamawiający wyszczególni zwroty dotyczące przesyłek poleconych i przesyłek poleconych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru zarówno w kategorii ekonomiczne jak i priorytetowe? Taki podział pozwoli rzetelnie i prawidłowo przygotować ofertę dla Zamawiającego. Czy ewentualnie Zamawiający zgodzi się na wycenę zwrotów zawartych w Formularzu cenowym jako przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru zarówno w kategorii ekonomiczne jak i priorytetowe? Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na wycenę zwrotów zawartych w załączniku nr 1 – formularzu cenowym, jako przesyłki polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w kategorii ekonomicznej i priorytetowej. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego są wiążące dla wszystkich Wykonawców i należy je uwzględniać przy sporządzaniu oferty. |
Komunikaty