-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 307999
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
S.270.1.2.2020 Dostawa i montaż sprzętu do lokalizacji pożarów, oraz doposażenie Punktu Alarmowo – Dyspozycyjnego na potrzeby systemu monitoringu przeciwpożarowego obszarów leśnych Nadleśnictwa Toruń – trzecie postępowanie
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Lisewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-01-29 10:43:00
-
Składania2020-03-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2020-03-05 10:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-02-28
12:21:29
|
Tomasz Lisewski |
W
dniu
2020-02-28
11:55:13
wpłynęło
zapytanie
od
oferenta
o
następującej
treści:
Dzień dobry, Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa i montaż sprzętu do lokalizacji pożarów oraz doposażenie Punktu Alarmowo – Dyspozycyjnego na potrzeby systemu monitoringu przeciwpożarowego obszarów leśnych Nadleśnictwa Toruń – trzecie postępowanie, nr postępowania: S.270.1.2.2020 Proszę o doprecyzowanie treści w siwz w/w zamówienia publicznego ( pkt 6.2 ppkt 3 A), dotyczącej wymagań w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający określił tam następujące warunki: ” Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): - zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), co najmniej 2 dostawy specjalistycznych urządzeń służących do wykrywania pożarów wraz z montażem o wartości min. 130,0 tys. zł… " Prosimy o uzupełnienie tej treści, poprzez zamieszczenie dodatkowej informacji udzielającej odpowiedzi na następujące pytania: 1. Czy zamawiający może sprecyzować powyższy zapis, tak aby jasno określał, czy monitoring ppoż. dotyczy terenów leśnych, czy np. budynków? 2. Co Zamawiający rozumie pod pojęciem "specjalistyczne urządzenia”? Czy kamery, czy może np: czujki dymu? 3. Czy zrealizowane dostawy powinny być wyposażone w oprogramowanie do automatycznej detekcji dymów? 4. Czy wymagana wartość podanych dostaw dotyczy kwoty netto czy brutto? 5. Z ilu kamer powinna składać się jedna dostawa? 6. Czy Wykonawca może sumować wartości kilku zamówień w mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej? Odpowiedź Zamawiającego: ad. 1 Monitoring p.poż. dot. terenów leśnych ad. 2 Kamery ad. 3 Urządzenia do wykrywania pożarów powinny posiadać system do automatycznej detekcji dymu. ad. 4 Podane dostawy muszą być o wartości min. 130 tyś brutto ad. 5 Z min. 2 kamer ad. 6 Nie można sumować |
2020-02-28
12:19:25
|
Tomasz Lisewski |
W
dniu
2020-02-26
13:08:26
wpłynęło
zapytanie
od
oferenta
o
następującej
treści: Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie zapisów SIWZ: 1) Zamawiający opisał w pkt 2.3.4. ppkt 19 wymaganie, że program musi charakteryzować się wysoką skutecznością wykrywania dymu. Powinien znajdować co najmniej 80% dymów widocznych na obrazie z kamery. Ponieważ skuteczność programów analizy wizyjnej jest uzależniona od wielkości poszukiwanego obiektu (w tym wypadku obrazu dymu) , prosimy o podanie jaką wielkość dymu w procentach wysokości i szerokości obrazu kamery, musi wykrywać algorytm dla założonej skuteczności 80%. 2) Prosimy o wyjaśnienie czy aplikacja mobilna , o której mowa pkt 2.3.4. ppkt 21 – jest przedmiotem niniejszego zamówienia? 3) Prosimy o zmianę terminów realizacji zamówienia na 21 dni od daty podpisania umowy – obecny termin realizacji zamówienia 31 03 2020 jest terminem nierealnym do spełnienia. Ustawowe terminy procedowania zamówienia (10 dni na dostarczenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu + 10 dni na podpisanie umowy) powodują, że nawet gdyby Zamawiający wybrał ofertę ocenianą najwyżej w terminie 1 dnia roboczego od daty składania ofert, to umowa na realizację może być podpisana najwcześniej w dniu 30 03 2020 - czyli z terminem wykonania 1 dzień. Zwracamy także uwagę, że warunkiem wykonania umowy jest także zrealizowanie prac przy udziale strony trzeciej (CONECTIO). A jak napisał Zamawiający „Dostęp do komina dla instalacji, deinstalacji i prac planowych, może odbyć się z dwudniowym wyprzedzeniem i z osobistą asystą pracownika Conectio.” - z czego wynika, że nie można umowy zrealizować w wymaganym terminie. Wskazujemy także, że w poprzednim postępowaniu jakie prowadził Zamawiający, okres od terminu składani ofert (15/01/2020) do wymaganego terminu wykonania umowy (29/02/2020) wynosił 47 dni. W obecnym zamówieniu został on skrócony do 26 dni, czyli o 21 dni 4) Prosimy także aby Zamawiający wprowadził w wzorze umowy zapisy o dopuszczalności zmiany umowy wskazując, że termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, z podaniem okoliczności dopuszczających ewentualne zmiany. Odpowiedź Zamawiającego: Ad. 1 Minimalny rozmiar wykrywanego obiektu to 10x10 pikseli Ad. 2 Nie dotyczy tego postępowania. Zamawiający posiada takie oprogramowanie, jednak w celu podniesienia funkcjonalności systemu, nie wyklucza takiego zakupu Ad. 3 Z uwagi na rozpoczynający się okres przeciwpożarowy, Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu realizacji zamówienia Ad. 4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany treści umowy |
2020-02-28
12:18:41
|
Tomasz Lisewski |
W
dniu
2020-02-25
10:33:29
wpłynęło
zapytanie
od
oferenta
o
następującej
treści: Dzień dobry Zwracamy się o wyjaśnienie zapisów SIWZ w zakresie „opcja wbudowanego dalmierza w kamerach". Czy Zamawiający stawia jakieś wymagania dla dalmierza? Jaka technologia pomiaru, jaki zakres pomiaru, jaka dokładność pomiaru? W jaki sposób dalmierz ma prezentować wyniki pomiaru? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie precyzuje sposobu działania dalmierza. System musi umożliwiać pomiar odległości obserwowanego obiektu (w tym przede wszystkim dymu) od kamery. Błąd pomiaru odległości może wynosić nie więcej niż 300 m w promieniu 5 km i nie więcej niż 1000 m w promieniu 10 km. |
2020-02-28
12:17:58
|
Tomasz Lisewski |
W
dniu
2020-02-07
09:02:21
wpłynęło
zapytanie
od
oferenta
o
następującej
treści:
Zwracamy się o zmianę warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt 6.2.3 – zdolność techniczna i zawodowa – w ten sposób , że warunkiem dopuszczającym będzie wykonanie 1 dostawy specjalistycznych urządzeń służących do wykrywania pożarów wraz z montażem o wartości min. 120,0 tys. zł. Obecne warunki postępowania umożliwiają złożenie oferty wyłącznie jednemu podmiotowi. Firma nasza posiada umiejętności i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia i wiele wdrożeń, lecz z uwagi na niższe ceny oferowanych usług nie zrealizowaliśmy robót o wartości 130 tys zł, mimo że realizowaliśmy systemu o podobnej złożoności. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający, Nadleśnictwo Toruń informuje, że nie przewiduje możliwości zmiany warunków udziału w postępowaniu określonego w pkt. 6.2.3 SIWZ |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?