Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyposażenia kuchni w ramach programu rządowego „Posiłek w szkole i w domu”.

Sylwia Słobodzian
Powiat Bolesławiecki Oddział: Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach
Termin:
Zamieszczenia : 05-11-2019 13:59:00
Składania : 13-11-2019 10:00:00
Otwarcia : 13-11-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZR.261.6.2b.2019     

 

Zaproszenie do składania ofert

dla zamówień nieprzekraczających w złotych

równowartości 30 000 euro

(art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.

Prawo zamówień publicznych

j.t. Dz.U.2019 poz. 1843 ze zm.)

 

POWIAT BOLESŁAWIECKI

ul. Armii Krajowej 12

59-700 Bolesławiec

Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach

Iwiny 19

59-721 Iwiny

 

Zapraszam do składania ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest

 

dostawa wyposażenia kuchni i jadalni w ramach programu rządowego

„Posiłek w szkole i w domu”

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

 

I.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.   Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni w Zespole Resocjalizacyjnym             w Iwinach

2.   Kody CPV:

-        39221000-7 sprzęt kuchenny

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.

4.   Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszym zaproszeniu.

5.   UWAGA: Wybrany Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedstawi Zamawiającemu szczegółowy wykaz dostarczanego wyposażenia, zawierający cenę jednostkową, cenę razem, nazwę własną (nazwę producenta oraz model lub typ) oraz opis techniczny, potwierdzający zgodność dostaw z opisem przedmiotu zamówienia. Przedłożony wykaz dostarczanego wyposażenia podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

6.   Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia:

a)    posiadał deklarację zgodności CE,

b)    był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń
i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego,

c)    był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,

d)    posiadał dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim,

e)    posiadał okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 (dwa) lata.

7.   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zespołu Resocjalizacyjnego w Iwinach, Iwiny 19, 59-721 Iwiny.

8.   Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał instalacji dostarczonego przedmiot zamówienia na własny koszt w miejscu i czasie uzgodnionym z Zamawiającym.

9.    W przypadku wskazania w zapisach Zaproszenia do składania ofert, nazw własnych, typów, modelów, symboli, itp. Należy zapisy te rozumieć jako zapis o produkcie wzorcowym, wszędzie należy rozumieć, iż Zamawiający dodaje tam wyrazy „lub równoważny”.

10.  Określone w załączniku parametry, dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach.

 

II.  ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZNAJDĄ SIĘ W UMOWIE
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed podpisaniem umowy dopuszcza się dokonanie zmian w projekcie umowy

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do dnia
29 listopada 2019 r.

 

IV. KRYTERIUM OCENY OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie kryterium – cena oferty. Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną.

 

V.  OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.

2. Ceną oferty jest ceną brutto podaną w formularzu oferty w zapisie liczbowym
i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku), musi uwzględniać wartość podatku od towarów i usług VAT.

3. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną i stanowić będzie całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie obowiązków umownych w pełnym zakresie tzn. musi obejmować łączną wycenę wszystkich elementów przedmiotu zamówienia wskazanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.

 

VI. MIEJSCE I TERMIN ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1.      Oferty należy składać na „Formularzu oferty” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.

2.      Oferty należy składać za pomocą strony internetowej www.platformazakupowa.pl nie później niż w dniu 13.11.2019 r. do godz. 10:00.

3.      Wszystkie oferty złożone po w/w czasie zostaną odrzucone.

4.      Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

 

VII.  INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

1.    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2019 r o godz. 10:05

2.    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca nazwę (firmę), siedzibie adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, zostanie zamieszczona na stronie internetowej

VIII.  INNE INFORMACJE

1.      Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty oraz bez podania przyczyn.

2.      Ze względu na wartość zamówienia Wykonawcom nie przysługuje prawo do składania odwołań.

3.      Oferty, które zostaną złożone, staną się częścią dokumentacji postępowania.

4.      Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszego Zaproszenia.

5.         Wykonawca może zwracać się do zamawiającego w  sprawie udzielania informacji merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia kierując swoje zapytania poprzez korespondencję elektroniczną prowadzoną za pośrednictwem platformy zakupowej.

6.         Ochrona danych osobowych - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia.

 

 

 

 

Załączniki do Zaproszenia nr ZR.261.6.2b.2019:

1.   Załącznik nr 1 - Formularz oferty.

2.   Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

3.   Załącznik nr 3 - Wzór umowy.

4.   Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.

 

 

 

…………………………            

                     (Zamawiający)

 

 

 

 W imieniu ……….......... informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na ………......... . 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: ... dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: ... dni od podpisania umowy; - dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. ... miesięcy;  

- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. 1- formularz oferty.docx docx 19.2 2019-11-05 13:59:00 Postępowanie
Zał. 2- opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.94 2019-11-05 13:59:00 Postępowanie
Zał. 3- wzór umowy.docx docx 21.97 2019-11-05 13:59:00 Postępowanie
Zał. 4 - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO sala.docx docx 20.16 2019-11-05 13:59:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Trzon kuchenny 6 palnikowy z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt. Zespół Resocjalizacyjny w Iwinach
Iwiny 19
59-720, Raciborowice Górne
(0)
2 Zmywarka z funkcją wyparzania - 1 szt. - (0)
3 Robot kuchenny (gastronomiczny) MESKO AGD AL2-4 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - do 29.11.2019r (0)
5 Gwarancja - min. 24 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 980