Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług konserwacji i napraw kotłowni gazowej oraz centralnego ogrzewania w siedzibie Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388

Rafał Dębski
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DA
Termin:
Zamieszczenia : 05-11-2019 12:32:00
Składania : 12-11-2019 22:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na świadczenieusług konserwacji i napraw kotłowni gazowej oraz centralnego ogrzewania w siedzibieDziału Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388

Zakres i opis zadania oraz warunki jego realizacji zawierają załączniki.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego 272552 prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RD-Zapytanie ofertowe.pdf pdf 208.76 2019-11-05 12:32:00 Postępowanie
RD-Załącznik 1 Form ofert.pdf pdf 165.21 2019-11-05 12:32:00 Postępowanie
RD Umowa_Przeglad_kotlow .pdf pdf 252.75 2019-11-05 12:32:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_-_OSWIADCZENIE_RODO.docx docx 17.01 2019-11-05 12:32:00 Kryterium

Komunikaty

2019-11-07 14:50 Rafał Dębski Odpowiadając na pytania jednego z oferentów zawarte w mailu z dnia 05.11.br pragniemy przedstawić odpowiedzi:


1. Umowa w § 2 p. 2 nie precyzuje zakresu czynności serwisu w ramach wykonywanego przeglądu oraz nie ma żadnej informacji na temat ewentualnego serwisu instalacji C.O. –
Konserwacja kotłowni będzie przeprowadzona zgodnie z instrukcjami obsługi i eksploatacji producentów urządzeń. Serwis instalacji C.O. obejmuje wyłącznie obręb kotłowni.
W celu doprecyzowania zakresu czynności Zamawiający zmienia § 2 p. 2 Umowy i nadaje mu brzmienie: ” Konserwacja kotłowni będzie przeprowadzona zgodnie z instrukcjami obsługi i eksploatacji producentów urządzeń i instalacji c.o. c.w.u. zainstalowanych w obrębie kotłowni, w tym m.in. z czyszczeniem palnika, sprawdzeniem układów sterujących, w tym układu sterującego współpracą kotłów, szczelności instalacji gazowej oraz kontrolą działania i kalibracją systemu odcinająco-zasilającego, wykonywanych 2 razy do roku: jeden przegląd w terminie 15 kwietnia-15 maja, drugi przegląd w terminie 15 września-15 października każdego roku, z wyjątkiem roku 2019 kiedy przegląd będzie wykonany w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Po stronie Wykonawcy leży dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz utylizacja zużytych części bądź elementów”
2. W naszej ocenie nie ujęto wszystkich obowiązków zleceniodawcy (obsługa kotłowni, czystość pomieszczenia, dostęp do urządzeń przez osoby trzecie) -
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy.
3. Z umowy wynika że mówimy o dwóch przeglądach w roku a z formularza ofertowego że o sześciu. -
Przeglądy będą wykonywane 2 razy do roku: jeden przegląd w terminie 15 kwietnia-15 maja, drugi przegląd w terminie 15 września-15 października każdego roku, z wyjątkiem roku 2019 kiedy przegląd będzie wykonany w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. W formularzu ofertowym jest do wypełnienia przez Wykonawcę rubryka ceny jednostkowej (cena jednego przeglądu) oraz wartość ryczałtowa za wykonanie czynności w trakcie trwania umowy czyli 6 przeglądów.
4. Sprzeczne zapisy dotyczące dostawy części zamiennych, raz jako strona dostarczająca wskazany jest Wykonawca w innym zapisie Zleceniodawca. -
Po stronie Wykonawcy leży dostawa i wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz utylizacja zużytych części bądź elementów – chodzi o materiały eksploatacyjne wymieniane w ramach usług konserwacji kotłowni. Natomiast koszt części i materiałów niezbędnych do usuwania ewentualnych awarii będzie ponoszony przez Zamawiającego.
W celu doprecyzowania zapisów Zamawiający zmienia § 2 p. 2 Umowy – patrz punkt 1 niniejszych wyjaśnień.
5. Warunki rozwiązania umowy nie w pełni uwzględniają interesy obu stron. -
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów Umowy.

Jeśli przedstawione wyjaśnienia mają wpływ na złożone oferty, wówczas prosimy o ich ponowne przesłanie za pośrednictwem Platformy Open Nexus.

Z poważaniem


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 świadczenie usług konserwacji i napraw kotłowni gazowej oraz centralnego ogrzewania Proszę wpisać łączną wartość usług w trakcie trwania umowy 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”.

zalacznik_nr_2_-_OSW [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 509