Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą do Zamawiającego” - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrany asortyment.

Daria Izdebska
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2019 12:24:00
Składania : 14-08-2019 11:00:00
Otwarcia : 14-08-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 1.W imieniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców doskładania ofert na zadanie pn.: „Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą do Zamawiającego” - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na wybrany asortyment.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zaproszeniu do złożenia oferty.

1.2. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.

2. SZCZEGÓŁY ZAMÓWIENIA:

2.1.Wszystkiedostarczone przez Wykonawcęmateriały biurowebędą fabrycznienowe iwolne od wad.

2.2.Zamawiającydopuszcza złożenie oferty tylko na wybrany przez Wykonawcęasortyment.

2.3.Zamawiający dopuszczaskładanie ofert równoważnych,gdzie oferowany produkt gwarantuje zachowanie takich samych lublepszych artykułów biurowych pod względem jakościowym, użytkowymi funkcjonalnym.

2.3.1.Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jestna etapie składania oferty złożyć pisemne oświadczenie, żeoferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przezZamawiającego.

2.4.Materiałypowinny być dostarczone wcałości. Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych w stosunkudo złożonego zamówienia.

2.5.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane m. in. z dostawą,wniesieniem materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego, tj. doMiejskiegoZarząduNieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1Maja 55, zgodniez Zaproszeniem do złożenia ofertyi na własny koszt w terminieokreślonym w pkt 3niżej.

2.6.Dostarczonytowar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemuuszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejscaprzeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość iilość przekazanego towaru.

2.7.Zamawiającyzastrzega sobie prawo do dokonania oceny dostarczonego asortymentupod względem zgodności, ilości, braku wadliwości orazkompletności ze złożonym zamówieniem w terminiedo2dni roboczych od dniajego dostarczenia. 

2.7.1.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:

1)sąuszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, auszkodzenia te niepowstały z winy Zamawiającego;

2)niespełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotuzamówienia pod względem jakości, trwałości i funkcjonalności;

3)nie zgadzają się ilościowo ze złożonym zamówieniem;Wykonawcazobowiązany jest na własny koszt wymienić uszkodzony towar lubbrakującą ilość towaru wciągu 3 dni roboczychod dnia otrzymania informacji drogą telefoniczną lub mailową odZamawiającego.

3.TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA: maksymalnie do 14dni roboczychod daty podpisania zlecenia na wykonanie zamówienia.

4.OKRESGWARANCJI:

4.1.Wykonawcaudzieli 6-miesięcznejgwarancji na zasadach ogólnych właściwych dla poszczególnegoasortymentu.

4.2.Okres gwarancji na dziurkaczwinien wynosić minimum24 miesiące.

4.3.Termin gwarancji będzie liczony od daty odbioru towaru.

5.W przypadku pytań: 

 -merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. (32) 47 63 633 / 47 525 97 wewn. 28 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02,czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do17:00.

 Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 13.05.2019r. do godz 12:00.

 Oficjalnympotwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiająceg ojest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.  

Wiadomościz platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zamawiającyzastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zaproszenie materiały biurowe wraz z zał.pdf pdf 3141.6 2019-08-09 12:24:07 Postępowanie

Komunikaty

2019-08-22 10:21 Daria Izdebska Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informuje, iż w postępowaniu pn.: „Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą do Zamawiającego" złożone zostały 3 oferty cenowe. Zamawiający dopuszczał składanie ofert na wybrany asortyment. Spośród złożonych ofert została wybrana oferta z najniższą ceną ryczałtową brutto za dany asortyment oddzielnie.

Wybrano ofertę Wykonawcy:
1) FHU KARTA Bartłomiej Żegarski, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, ul. Mazowiecka 10 z ceną ofertową brutto (ryczałtową) za wykonanie przedmiotu zamówienia j/n:

Nazwa asortymentu
6. Marker pernamentny 0.3-1mm czarny dwustronny - 5 szt. (9,84 zł brutto/5 szt.).
8. Sznurek archiwizacyjny lniany nabłyszczany szary (dratwa) długość ok. 50m - 1 szt. (4,61 zł brutto / 1 szt.).
14. Pinezki biurowe srebrne (50 sztuk w opakowaniu) - 2 opakowania (1,40 zł brutto/ 2 opakowania).
17. Korektor w taśmie TIPP-EX Pocket Mouse 10m - 5 szt. (39,98 zł brutto/5 szt.).

2) Sławomir Gołąbek FIRMA HANDLOWA "TONEX", 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Kościelna 7 z ceną ofertową brutto(ryczałtową) za wykonanie przedmiotu zamówienia j/n:

1. Długopis żelowy Pentel WOW! Gel K437CR niebieski - 36 szt.. (66,42 zł brutto/36 szt.).
2. Identyfikator brelok okienko zawieszka do kluczy mix kolorów (12 szt. w opak.) -17 opak. (50,18 zł brutto/17 opak.).
3. Gumki recepturki, połowa obwodu gumki nierozciągniętej o wymiarach ok. 160 mm (LFL), wytrzymałe na rozciąganie (100 sztuk opak.) - 1 opak. (2,46 zł brutto/1 opak.).
4. Brulion A4 96 k. twarda oprawa - 2 szt. (7,75 zł brutto/2 szt.).
5. Teczka tekturowa z gumką A4 (biała) - 5 szt. (2,46 zł brutto/5 szt.).
7. Segregator żółty A4 firmy IDEST, gr. 75 mm- 10 szt. (39,36 zł brutto/10 szt.).
9. Dziurkacz biurowy LACO L301N - 2 szt. (54,12 zł brutto/2 szt.)
10. Rozszywacz biurowy podręczny (mały) do zszywek ("szczęki" biurowe) - 1 szt. (1,23 zł brutto/1 szt.).
11. Okładki do bindowania A4, kartonowe, tylne, czarne (100 szt. w opak.) - 10 opak. (184,50 zł brutto/10 opak.).
12. Pudło archiwizacyjne Q-Connect 100 mm, wys. 339 mm, długość 298 mm, pokrywa uchylna, szare - 60 szt. (73,80 zł brutto/60 szt.).
13. Karton archiwizacyjny zbiorczy z zamykanym wiekiem (dno i wieko oddzielnie), o wzmocnionej konstrukcji (przeznaczone do przechowywania dokumentów, katalogów, materiałów w teczkach, a także mniejszych pudełek archiwizacyjnych) - 5 szt. (49,20 zł brutto/5 szt.).
15. Skoroszyt kartonowy A4 oczkowy biały pełny- 5 szt. (2,46 zł brutto/5 szt.).
16. Teczka z gumką A4 wykonana z tworzywa polipropylenowego z kieszonką na wizytówkę, nieprześwitująca (dowolny kolor) - 1 szt. (3,08 zł brutto/1 szt.).
18. Teczka Fastykuła Archiwizacyjna A4 tekturowa, gruba z tasiemką, bezkwasowa - 100 szt. (135,30 zł brutto/100 szt.).

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Długopis żelowy Pentel WOW! Gel K437CR niebieski Proszę o podanie kwoty brutto za 36 szt. 1 komplet = cena za 36 szt. 1 komplet - (0)
2 Identyfikator brelok okienko zawieszka do kluczy mix kolorów (12 szt. w opak.) Proszę o podanie kwoty brutto za 17 opak. 1 komplet = cena za 17 opak. 1 komplet - (0)
3 Gumki recepturki, połowa obwodu gumki nierozciągniętej o wymiarach ok. 160 mm (LFL), wytrzymałe na rozciąganie (100 sztuk opak.) Proszę o podanie kwoty brutto za 1 opak. 1 opak. - (0)
4 Brulion A4 96 k. twarda oprawa Proszę o podanie kwoty brutto za 2 szt. 1 komplet = cena za 2 szt. 1 komplet - (0)
5 Teczka tekturowa z gumką A4 (biała) Proszę o podanie kwoty brutto za 5 szt. 1 komplet = cena za 5 szt. 1 komplet - (0)
6 Marker pernamentny 0.3 - 1mm czarny dwustronny Proszę o podanie kwoty brutto za 5 szt. 1 komplet = cena za 5 szt. 1 komplet - (0)
7 Segregator żółty A4 firmy IDEST, gr. 75 mm Proszę o podanie kwoty brutto za 10 szt. 1 komplet = cena za 10 szt. 1 komplet - (0)
8 Sznurek archiwizacyjny lniany nabłyszczany szary (dratwa) długość ok. 50 m Proszę o podanie kwoty brutto za 1 szt. 1 szt. - (0)
9 Dziurkacz biurowy LACO L301N Proszę o podanie kwoty brutto za 2 szt. 1 komplet = cena za 2 szt. 1 komplet - (0)
10 Rozszywacz biurowy podręczny (mały) do zszywek ("szczęki" biurowe) Proszę o podanie kwoty brutto za 1 szt. 1 szt. - (0)
11 Okładki do bindowania A4, kartonowe, tylne, czarne (100 szt. w opak.) Proszę o podanie kwoty brutto za 10 opak. 1 komplet = cena za 10 opak. 1 komplet - (0)
12 Pudło archiwizacyjne Q-Connect 100 mm, wys. 339 mm, długość 298 mm, pokrywa uchylna, szare Proszę o podanie kwoty brutto za 60 szt. 1 komplet = cena za 60 szt. 1 komplet - (0)
13 Karton archiwizacyjny zbiorczy z zamykanym wiekiem (dno i wieko oddzielnie), o wzmocnionej konstrukcji (przeznaczone do przechowywania dokumentów, katalogów, materiałów w teczkach, a także mniejszych pudełek archiwizacyjnych) Proszę o podanie kwoty brutto za 5 szt. 1 komplet = cena za 5 szt. 1 komplet - (0)
14 Pinezki biurowe srebrne (50 sztuk w opakowaniu) Proszę o podanie kwoty brutto za 2 opak. 1 komplet = cena za 2 opak. 1 komplet - (0)
15 Skoroszyt kartonowy A4 oczkowy biały pełny Proszę o podanie kwoty brutto za 5 szt. 1 komplet = cena za 5 szt. 1 opak. - (0)
16 Teczka z gumką A4 wykonana z tworzywa polipropylenowego z kieszonką na wizytówkę, nieprześwitująca (dowolny kolor) Proszę o podanie kwoty brutto za 1 szt. 1 szt. - (0)
17 Korektor w taśmie TIPP-EX Pocket Mouse 10 m Proszę o podanie kwoty brutto za 5 szt. 1 komplet = cena za 5 szt. 1 komplet - (0)
18 Teczka Fastykuła Archiwizacyjna A4 tekturowa, gruba z tasiemką, bezkwasowa Proszę o podanie kwoty brutto za 100 szt. 1 komplet = cena za 100 szt. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Dostawa na koszt Wykonawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - Maksymalnie do 14 dni roboczych od daty podpisania zlecenia na wykonanie zamówienia, proszę potwierdzić i podać ilość dni roboczych. (0)
5 Gwarancja na dziurkacz biurowy - Minimum 24 miesiące, potwierdzić jeżeli dotyczy i podać ilość miesięcy. (0)
6 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę potwierdzić i złożyć Oświadczenie stanowiące Załącznika nr 2 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Gwarancja - Wykonawca udzieli 6 miesięcznej gwarancji na zasadach ogólnych właściwych dla poszczególnego asortymentu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 539