Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa i montaż 1 szt. klimatyzatora podsufitowego Sinclair ASF-18BI w pomieszczeniu Klubu Seniora przy ul. Mazowieckiej 10 w Jastrzębiu-Zdroju

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 31-07-2019 12:59:00
Składania : 02-08-2019 11:00:00
Otwarcia : 02-08-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1.Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, zaprasza do złożenia oferty na „Dostawę oraz montaż 1 szt. klimatyzatora podsufitowego Sinclair ASF-18BI w pomieszczeniu Klubu Seniora przy ul. Mazowieckiej 10 w Jastrzębiu-Zdroju”.

1.1. Wymagania techniczne klimatyzatora:

– klimatyzator podsufitowy SinclairASF-18BI z czynnikiem chłodniczym R32;

– wydajność chłodzenia/grzania odpowiednio: 5,0/5,5 kW;

– maksymalny pobór mocy jednostki zewnętrznej (skraplacza): 1750W;

– maksymalny pobór mocy jednostki wewnętrznej (parownika): 60W.

1.2.Wykonanie robót:

– jednostkę wewnętrzną (parownik) należy zamontować zaraz nad wejściem do pomieszczeń „Klubu Seniora” (na sali głównej);

– jednostkę zewnętrzną (skraplacz) należy zamontować na daszku w przejściu na tzw. „wiatrołapie” na odpowiednio przygotowanych wspornikach;

– Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zasilania z głównej tablicy zasilającej do jednostki zewnętrznej i wewnętrznej estetycznie, w sposób natynkowy (korytka) używając odpowiedniego przewodu o przekroju 3x2,5 mm2,a w samej tablicy zastosuje zabezpieczenia nadmiarowo-prądowe o charakterystyce typu „C” – dla skraplacza C16, a dla parownika C6.

Wszelkie techniczne kwestie montażu zostaną uzgodnione na miejscu z Zamawiającym.

1.3.Do klimatyzatora Wykonawca dołączy fabrycznie nowy, bezprzewodowy pilot umożliwiający zdalne sterowanie.


2.TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:do 14dni roboczych od daty podpisania zlecenia.

2.1.Termin i godzinę wykonania usługi z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, Wykonawca musi uzgodnić z osobą wskazaną w pkt 8.1ppkt a) Zaproszenia.

2.2.Dostarczony towar musi być nowy, nieużywany i tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość przekazanego towaru.

2.3.Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone przez podpisanie przez obie strony protokołu wykonania usługi.


3.OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI: 

3.1.Okres gwarancji na sprzęt i montaż: minimum 36 miesięcy.

3.2.Okres rękojmi na sprzęt i montaż: minimum 24 miesiące.


4.WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

4.1.Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomocy technicznej w zakresie rozwiązywania bieżących problemów związanych z eksploatacją dostarczonego towaru, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą internetu lub telefonicznie, w całym okresie gwarancji.

4.2.Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia karty gwarancyjnej dostarczonego towaru.

4.3.Wykonawca jest zobowiązany do bezpłatnego dostarczenia nowego sprzętu w przypadku braku możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej w terminie obowiązywania gwarancji. Nowy sprzęt, o takich samych lub lepszych parametrach zgodnych z Zaproszeniem,powinien być dostarczony w terminie do 7 dni roboczych od daty stwierdzenia braku możliwości wykonania naprawy gwarancyjnej.

4.4.W wyniku dostarczenia Zamawiającemu nowego sprzętu na podstawie uprawnień gwarancyjnych, termin gwarancji tegoż sprzętu biegnie na nowo od chwili jego dostarczenia.

4.5.Wszystkie dodatkowe koszty związane z realizacją gwarancji pokrywa Wykonawca.


5. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ POMIĘDZY WYKONAWCĄ A ZAMAWIAJĄCYM:

5.1.Szczegółowych informacji udzielają:

a) w zakresie przedmiotu zamówienia: p. Marek Chlipała– tel.(32)47 63 633 / 47525 97 wew.28;

b) w zakresie obsługi platformy: Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.

5.2.Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 01.08.2019 r. do godz 12:00.


6.KARY UMOWNE:

6.1.Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

a)za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę – w wysokości 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie;

b)za nieterminowe wykonanie zamówienia, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu – w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie;

c)opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przez Zamawiającego przy odbiorze lub w okresie gwarancji/rękojmi,liczone za każdy dzień opóźnienia,licząc od dnia następnego po upływie terminu wyznaczonego na usunięcie wad – w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie.

6.2.Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych,jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.

6.3.Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających bez uzyskiwania dodatkowej zgody, a ponadto kwot należnych od Wykonawcy z innych tytułów wynikających z niniejszej umowy,na przykład z tytułu zużycia energii elektrycznej, wody itp.Dotyczy to również kwot należnych z tytułu szkód wyrządzonych przez Wykonawcę przy wykonywaniu umowy.

6.4.Wykonawca wyraża zgodę na potrącanie kwot należnych z tytułów opisywanych w ust. 3 wyżej bez uzyskiwania dodatkowej zgody.

6.5.Zamawiający może usunąć, w zastępstwie Wykonawcy i na jego koszt, wady nie usunięte w wyznaczonym terminie.

6.6.Zapłata kar przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kar z płatności należnej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ukończenia robót lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z niniejszej umowy.

6.7.Zamawiający dopuszcza możliwość naliczenia każdej z kar umownych określonych w ust. 1 wyżej. Kary umowne mogą być naliczane niezależnie i wielokrotnie.


7.WARUNKI PŁATNOŚCI:

7.1.Należność uregulujemy przelewem z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany w ofercie, zgodnie z następującymi warunkami:

7.1.1.Podstawą zapłaty za wykonanie usługi jest jej odebranie Zamawiającego w formie protokołu odbioru oraz otrzymanie przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7.1.2.Zapłata nastąpi w terminie 30dniod otrzymania podpisanego przez obie strony protokołu odbioru pod warunkiem złożenia również Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7.1.3.Jeżeli faktura VAT za wykonaną usługę zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie późniejszym niż otrzymany przez Zamawiającego protokół odbioru, to zapłata nastąpi w terminie 30dniod otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

7.1.4.Otrzymanie przez Zamawiającego faktury VAT przed terminem otrzymania protokołu odbioru nie jest podstawą do płatności faktury VAT.

7.2.Zamawiający nie dopuszcza odbiorów częściowych oraz wystawiania faktur częściowych.

7.3.Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
DL.4241.75.2019.AM Zaproszenie do złożenia oferty.pdf pdf 2943.67 2019-07-31 12:59:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa oraz montaż 1 szt. klimatyzatora Sinclair ASF-18BI Proszę podać cenę za wykonanie całości usługi 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3286 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Formularz Ofertowy - Formularz stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia - Proszę dołączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, proszę potwierdzić (0)
6 Okres rękojmi - minimum 24 miesiące, proszę potwierdzić (0)
7 Termin wykonania - do 14 dni roboczych od daty podpisania zlecenia, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 394