Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-04-2019 13:58:00 |
Składania : | 06-05-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-05-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: "Zagospodarowanie działki nr ewid. 294 w Kunowej poprzez ułożenienawierzchni z kostki brukowej”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu ułożenia kostki brukowej wraz z odprowadzeniem wód deszczowych na parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Kunowa gm. Skołyszyn (działka nr ewid. 294) o powierzchni ok. 615 m2
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1. Rozebranie istniejących płyt chodnikowych (ok. 6m2) i obrzeży betonowych (ok. 12 mb);
2. Korytowanie w miejscach uprzednio nieprzygotowanychpod ułożenie kostki (ok. 14 m3);
3. Wykonanie podbudowy grubości 30cm z kruszyw łamanych w miejscach uprzednio nieprzygotowanych pod ułożenie kostki (ok. 34m2);
4. Wyrównanie istniejącej podbudowy nową warstwą (gr 10cm) z kruszyw łamanych (ok. 615 m2);
5. Ułożenie obrzeży betonowych (ok. 25 mb);
6. Ułożenie krawężników przy wjeździe (ok 7 mb) oraz krawężnika najazdowego (ok. 7,50 mb)
7. Ułożenie kostki brukowej z wydzieleniem miejsc parkingowych kostką czerwoną, z czego ok. 500 m2 DOSTARCZA ZAMAWIAJĄCY (łączna ilość ok. 615 m2) ;
8. Wykonanie odwodnienia parkingu z wpięciem do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej tj. roboty ziemne, ułożenie rur PCW fi=200mm (ok. 30 mb), wykonanie dwóch studzienek zbiorczych fi=400mm (teleskopowych z wpustem deszczowym, żeliwnym typu ciężkiego, z osadnikiem i syfonem,wyposażonych w wiadro);
9. Wyrównanie istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej do poziomu układanej kostki;
10. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
W Przedmiarze robót podane są orientacyjne wartości,zaleca się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów przed złożeniem oferty.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 lipca 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 6 maja 2019 r. do godz. 10:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę. Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986)
2019-05-08 14:43 | Maciej Jastrząb | W załączniku informacja o wyborze oferty. |
Komunikaty