Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-03-2019 13:14:00 |
Składania : | 25-03-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-02-2019 15:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Temat zapytania: ROLKI TERMICZNE KASOWE „BEZ NADRUKU” DLA INTERMARCHE / BRICOMARCHE / WSPÓŁPRACA CIĄGŁA
WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowe na jeden magazyn lub bezpośrednia dostawa kartonowa na sklepy
18.03.2019
Kupiec:Łukasz Sobolewski
I. Wstęp
Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii,Portugalii.
II. Warunki ofertowania
1. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta,
2. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA,
3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie,
4. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki niezostanie podpisana umowa o współpracy.
III. Specyfikacja
Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu rolek termicznych kasowych dla sieci sklepów Intermarche oraz Bricomarche.
OPIS / Specyfikacja:
1. ROLKI TERMICZNE KASOWE BEZ NADRUKU:
a) Rolka Kasowa Termiczna o wymiarze 57mmx25m pakowana po 120szt. w kartonie, miesięczne zapotrzebowanie około 4000szt. rolek i więcej - minimum jednorazowe 1 paleta euro rolek dostawa na magazyn lub 2 kartony w dostawie na sklep,
b) Rolka Kasowa Termiczna o wymiarze 57mmx30m pakowana po 120szt. w kartonie, miesięczne zapotrzebowanie około 6500szt. rolek i więcej - minimum jednorazowe 1 paleta euro rolek dostawa na magazyn lub 2 kartony w dostawie na sklep,
c) Rolka Kasowa Termiczna o wymiarze 57mmx80m pakowana po 48szt. w kartonie, miesięczne zapotrzebowanie około 6000szt. rolek i więcej - minimum jednorazowe 1 paleta euro rolek dostawa na magazyn lub 2 kartony w dostawie na sklep,
d) Rolka Kasowa Termiczna o wymiarze 57mmx90m pakowana po 36szt. w kartonie, miesięczne zapotrzebowanie około 6000szt. rolek i więcej - minimum jednorazowe 1 paleta euro rolek dostawa na magazyn lub 2 kartony w dostawie na sklep.
każdy nawój w trzech wariantach ze względu na skład surowca:
- surowiec papier termoczuły wolny całkowicie od Bisfenoli (wszystkich),
- surowiec papier termoczuły z Bisfenolem A w stężeniu niższym niż 0,02%,
- surowiec papier termoczuły z Bisfenolem A w stężeniu równym lub wyższym niż 0,02%
oraz każdy nawój oraz wariant związanych z surowcem w dwóch kalkulacjach związanych z miejscem i ilością dostawy:
- na magazyn centralny w ilościach paletowych,
- w bezpośrednio na sklepy w ilości kartonowych (od 2 kartonów – mogą być dwa różneasortymenty).
Czyli 4 x 3 x 2 = 24 warianty wycen.
W tabelach poniżej proszę wypisać cenę za 1 rolkę wg. wytycznych.
Dwa miejsca dostaw w zależności od opcji:
1) Miejsce dostawy: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3,62-080 Swadzim (wg. zamówień centrali – ilości paletowe), Czas dostawy: na paletach Euro na wywołanie w terminie realizacji 5-7 dni roboczych. W przypadku dostaw na magazyn w Swadzimiu ilości paletowych: Płatnik: SCA PR Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018 Kapitał zakładowy 20 000 000,00 zł. Transport w cenie od 1 palet w dostawach do magazynu centralnego. Konfekcjonowanie w kartonach, na paletach Euro, jeden asortyment na jednej palecie, w dostawach do magazynu centralnego,
2) Miejsce dostawy: poszczególne sklepy Intermarche oraz Bricomarche (wg. indywidualnych zamówień sklepów – ilości kartonowe). Czas dostawy: w kartonach na wywołanie w terminie realizacji 2 dni roboczych. W przypadku dostaw na sklepy w ilościach kartonowych: Płatnik: indywidualne zamówienia sklepów Intermarche & Bricomarche, a w związku z tym płatnikiem jest sklep składający zamówienie. Transport w cenie od 2 kartonów w dostawach do poszczególnych sklepów. Konfekcjonowanie w kartonach, w dostawach do poszczególnych sklepów.
IV. Informacje dodatkowe / kryteria
Stałość ceny do 30 06 2019 z 30 dniowy okresem wyprzedzenia o zmianie ceny.
Kryteria oceny ofert:
1. Cena,
2. Termin,
3. Zgodność ze specyfikacją,
4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,
V. Wymagania formalne
1. Załączniki mogą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.
2. Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:
a. Nazwa firmy,
b. Adres siedziby,
c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,
d. Wycenę w walucie PLN,
3. Warunki płatności:
a. Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,
b. Termin płatności :
– nie krótszy niż 40 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w dostawach na magazyn centralny,
– nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w dostawach na poszczególne sklepy,
4. Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,
5. Zalecane załączniki do oferty:
a. Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)
b. Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,
d. Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,
e. Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
f. Ewentualnie: pełnomocnictwo,
Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.
VI. Klauzula poufności
Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.
VII. Termin
1. Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy złożone do dnia 25.03.2019 do godz. 10.00
2. Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,
3. W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,
4. Proces przetargowy planujemy zakończyć do 29.03.2019r,
5. Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 30 04 2019r.
VIII. Załączniki
1) Proszę o wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz"
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
Kupiec
tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625
ITM Polska sp. z o.o.Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych
ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł
Komunikaty