Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-02-2019 11:12:00 |
Składania : | 22-02-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-02-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
UWAGA!!!
Dołączono załącznik PROJEKT- Dokumentacja projektowa
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. ”Przebudowa budynku przy ul. Braterstwa Narodów 65 w zakresie p-poż.”
1. W ramach zamówienia należy wykonać:
a) Aktualizację ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dla budynku przedszkola Jedyneczka,
b) Dokumentację projektowo-kosztorysową uwzględniającą wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku przedszkola,
c) Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę
Dla budynku przedszkola sporządzona została Ekspertyza techniczna ( Załącznik nr 1)zatwierdzona przez PKW PSP postanowieniem WZ.5595.320.4.2017.PW z dnia 15 lutego 2018 r(Załącznik n 2). Część prac ujętych w ww. postanowieniu została zrealizowana na podstawie dokumentacji projektowej (Załącznik PROJEKT) . Dodatkowo KP PSP Decyzją PZ.051.7.14.2017 z dnia 13 sierpnia 2018 r. nakazał wypełnienie 2 obowiązków dotyczących kondygnacji poddasza (Załącznik nr 3). Decyzja PPIS z dnia 20 grudnia 2017 r.stanowi załącznik nr 4. Z uwagi na fakt, że Zamawiający rezygnuje z użytkowania pomieszczeń na poddaszu należy przeanalizować zakres wykonanych prac ujętych w dokumentacji projektowej, zapisów Ekspertyzy technicznej oraz decyzji i postanowień Straży pożarnej w celu wykonania dokumentacji technicznej uwzględniającej wszelkie niezbędne prace dostosowujące obiekt do przepisów ochrony przeciwpożarowej. Zaktualizowana ekspertyza techniczna musi być zatwierdzona przez PKW PSP i na jej podstawie należy wykonać dokumentację projektowo- kosztorysową dostosowującą obiekt do przepisów przeciwpożarowych wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na budowę.
2. Termin realizacji zamówienia: Do określenia przez oferenta
Pożądany termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz potwierdzeniem złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę nie później niż 20.05.2019r.
3. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
4. Warunki płatności:Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Faktura końcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunków technicznych, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
a) Zamówienie obejmuje wykonanie:
· Aktualizacje ekspertyzy technicznej,
· sporządzenie projektów budowlanych w formie papierowej (7 egz.) oraz w formie elektronicznej,
· sporządzenie projektów wykonawczych branżowych – w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej
· przedmiaru robót - w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,
· kosztorysu inwestorskiego- w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,
· specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formie elektronicznej,
· informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (7 egz.),
· uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia /zgłoszenia robót budowlanych,
· Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
Uwaga: Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentacji projektowej do akceptacji przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.
b) Na wskazanym terenie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Mylna- Podgórna”.
c) Budynek przedszkola przy ul. Braterstwa Narodów 65 wpisany jest do rejestru zabytków wraz z otaczającą go działką
d) Dokumentację projektową,przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym(Dz. U. 2004 r. Nr 130,poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r.Nr 202, poz.2072 z późn. zmianami).
e) Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pod kątem zakresu opracowania objętego zamówieniem.
f) Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych(np.doc,.docx,.xls,.xlsx,.kst,.dwg, itp.).
g) Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo-funkcyjne.
6. Kryterium oceny ofert – cena90%, Termin wykonania 10% - a w szczególnych wypadkach również inne kryteria, m.in. wiedza i doświadczenie Wykonawcy.
2019-02-19 09:01 | Justyna Terpiłowska | Informuję, że do postępowania została dołączona dokumentacja projektowa robót wykonanych oraz została wydłużony termin składania ofert do dnia 22.02.2019 r. do godz. 10:00. |
Komunikaty