Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach inwestycji pn. "Przebudowa budynku przy ul.Braterstwa Narodów 65 w zakresie p-poż"

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 22-01-2019 09:56:24
Składania : 29-01-2019 10:10:00
Otwarcia : 29-01-2019 10:15:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojejoferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:wykonanie dokumentacjiprojektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbiorurobót budowlanych dla inwestycji pn. ”Przebudowa budynku przy ul. BraterstwaNarodów 65 w zakresie p-poż.”Zakres inwestycjiszczegółowo opisany w załączonej Ekspertyzie technicznej, Decyzji Komendanta PowiatowegoPaństwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie oraz Decyzji Państwowego PowiatowegoInspektora Sanitarnego w Kwidzynie.

 2. Termin realizacji zamówienia: Do określenia przezoferenta.Pożądany termin wykonania kompletnej dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz potwierdzeniemzłożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę nie później niż31.05.2019 r.

3. Okresgwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonaniadokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz zwygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tejdokumentacji.

4. Warunki płatności:Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Fakturakońcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Wypłata należności zawykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewemniezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dniaotrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane zuzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunkówtechnicznych, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążająWykonawcę. 

5. Inne istotne warunki zamówienia:

a)     Zamówienie obejmujewykonanie: ·       sporządzenie projektówbudowlanych w formie papierowej (7 egz.) oraz w formie elektronicznej,·       sporządzenie projektów wykonawczychbranżowych – w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej·       przedmiaru robót - wformie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,  ·       kosztorysu inwestorskiego- w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,·       specyfikacji technicznejwykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formieelektronicznej,·       informacji dotyczącejbezpieczeństwa i ochrony zdrowia (7 egz.),·       uzyskanie niezbędnychwarunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskaniapozwolenia /zgłoszenia robót budowlanych,·       Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 

b)     Na wskazanym terenie obowiązujemiejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Mylna- Podgórna”.

c)     Budynek SzkołyPodstawowej na 5 wpisany jest do rejestru zabytków wraz z otaczającą go działką

d)     Dokumentację projektową,przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy                                                                            wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysuinwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych orazplanowanych kosztów robót budowlanych określonych w programiefunkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130,poz.1389) orazRozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawieszczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacjitechnicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r. Nr 202, poz.2072 z późn. zmianami).

e)     Przed złożeniem ofertyWykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pod kątem zakresu opracowaniaobjętego zamówieniem.

f)      Formę elektronicznądokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych(np.doc,.docx,.xls,.xlsx,.kst,.dwg, itp.).

g)     Wykonawca na bieżącobędzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo-funkcyjne.

6. Kryterium oceny ofert –  cena90%, Termin wykonania 10%  - a wszczególnych wypadkach  również innekryteria, m.in. wiedza i doświadczenie Wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ekspertyza.pdf pdf 3903.57 2019-01-22 09:56:24 Postępowanie
Decyzja KKPSP.pdf pdf 598.32 2019-01-22 09:56:24 Postępowanie
Decyzja PPIS.pdf pdf 984.29 2019-01-22 09:56:24 Postępowanie
Pismo UM.pdf pdf 38.73 2019-01-22 09:56:24 Postępowanie
Postanowienie PKWPSP.pdf pdf 4995.51 2019-01-22 09:56:24 Postępowanie
Umowa - wykonanie projektu.docx docx 33.84 2019-01-22 09:56:24 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania 10% ilość dni kalendarzowych (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 389