Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. ”Przebudowa SP5 w zakresie p-poż."

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2018 11:32:39
Składania : 12-09-2018 10:00:00
Otwarcia : 12-09-2018 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. ”Przebudowa SP5 w zakresie p-poż.”

1.Inwestycja obejmuje zakresem:

Wykonanie drogi pożarowej o utwardzonej powierzchni umożliwiającej dojazd o każdej porze roku do budynku szkoły.Obudowanie i oraz zamkniecie drzwiami dymoszczelnymi klatek schodowych oraz wyposażenie w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub do usuwania dymu.

Zakres inwestycji szczegółowo opisany w załączonej Decyzji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie.

 2. Termin realizacji zamówienia: Do określenia przez oferenta.

3. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.

4. Warunki płatności:Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Faktura końcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunków technicznych, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę. 5. Inne istotne warunki zamówienia:

a)     Zamówienie obejmuje wykonanie: ·       sporządzenie projektów budowlanych w formie papierowej (7 egz.) oraz w formie elektronicznej,·       sporządzenie projektów wykonawczych branżowych – w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej·       przedmiaru robót - w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,  ·       kosztorysu inwestorskiego- w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,·       specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formie elektronicznej,·       informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (7 egz.),·       uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia /zgłoszenia robót budowlanych,·       Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. 

b)     Na wskazanym terenie nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

c)     Budynek Szkoły Podstawowej na 5 wpisany jest do rejestru zabytków wraz z otaczającą go działką.

d)     Dokumentację projektową,przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy                        wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysuinwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130,poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r. Nr 202, poz.2072 z późn. zmianami).

e)     Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pod kątem zakresu opracowania objętego zamówieniem.

f)      Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych(np.doc,.docx,.xls,.xlsx,.kst,.dwg, itp.).

g)     Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo-funkcyjne.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
decyzja KPPSP.pdf pdf 418.31 2018-09-06 11:32:39 Postępowanie
Umowa - wykonanie projektu.docx docx 34.09 2018-09-10 12:42:10 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Oferta na wykonanie dokumentacji cena za wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w ramach inwestycji "Przebudowa SP5 w zakresie p-poż." 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania 10% ilość dni niezbędnych na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 213