Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-09-2018 11:32:39 |
Składania : | 12-09-2018 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-09-2018 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. ”Przebudowa SP5 w zakresie p-poż.”
1.Inwestycja obejmuje zakresem:
Wykonanie drogi pożarowej o utwardzonej powierzchni umożliwiającej dojazd o każdej porze roku do budynku szkoły.Obudowanie i oraz zamkniecie drzwiami dymoszczelnymi klatek schodowych oraz wyposażenie w urządzenia zapobiegające zadymieniu lub do usuwania dymu.
Zakres inwestycji szczegółowo opisany w załączonej Decyzji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kwidzynie.
2. Termin realizacji zamówienia: Do określenia przez oferenta.
3. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
4. Warunki płatności:Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Faktura końcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunków technicznych, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę. 5. Inne istotne warunki zamówienia:
a) Zamówienie obejmuje wykonanie: · sporządzenie projektów budowlanych w formie papierowej (7 egz.) oraz w formie elektronicznej,· sporządzenie projektów wykonawczych branżowych – w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej· przedmiaru robót - w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej, · kosztorysu inwestorskiego- w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,· specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formie elektronicznej,· informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (7 egz.),· uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia /zgłoszenia robót budowlanych,· Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.
b) Na wskazanym terenie nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
c) Budynek Szkoły Podstawowej na 5 wpisany jest do rejestru zabytków wraz z otaczającą go działką.
d) Dokumentację projektową,przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysuinwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130,poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r. Nr 202, poz.2072 z późn. zmianami).
e) Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pod kątem zakresu opracowania objętego zamówieniem.
f) Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych(np.doc,.docx,.xls,.xlsx,.kst,.dwg, itp.).
g) Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo-funkcyjne.
Komunikaty