- Strona główna
- Postępowanie ID 1084725
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1084725 :
MDSziW.0801.1.2023 Wykonanie materiałów promocyjnych z logotypami
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Bąk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-26 12:38:00
-
Składania2025-04-03 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-03 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8 we Wrocławiu zaprasza do złożenia oferty cenowej:
Pełna nazwa postępowania: zakup usługi wykonania materiałów promocyjnych z logotypami wraz z dostawą na potrzeby organizacji spotkań z beneficjentami oraz stoisk informacyjno -promocyjnych realizowanych w ramach Działania informacyjno-promocyjnego w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027.
Źródło finansowania: operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich+” Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027. Operacja opracowana przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą we Wrocławiu w ramach operacji do realizacji w Planie operacyjnym KSOW+ na 2025 r. Instytucja Zarządzająca Planem Strategicznym dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 -2027 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Uwaga – cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną i jednoznaczną oraz zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia oraz inne składniki wraz z narzutami, mające wpływ na ostateczną cenę (np. koszty dostawy produktów do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem ich do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego, akcyza, podatek VAT) – w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia.
Ofertę należy złożyć uzupełniając załączniki tj. kalkulację kosztów (załącznik nr 1) oraz podpis oświadczenia (załącznik nr 2) oraz Klauzula informacyjna – przetwarzanie danych osobowych w zapytaniach ofertowych z zakresu zamówień publicznych (załącznik nr 3) będącego składową treści załączonego zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Cała oferta musi być zeskanowana i podpisana (załącznik nr 1 i nr 2). Oferty mogą być składane tylko w wyżej wymieniony sposób za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
Ofertę cenową należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2025 r. do godziny 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub Agnieszka Rybarska-Postrach, tel. 71 339 80 21/22 w. 194, w godz. 7.00-15.00., e-mail: agnieszka.rybarska@dodr.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8:00-17:00., tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
