-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 1008131
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wsparcie komunikacyjne Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie - postępowanie powtórzone
Wystawiający
-
UżytkownikBożena Schmidt
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-30 08:36:00
-
Składania2024-11-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie ofertowe dotyczące: Wsparcia komunikacyjnego Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie
Wymagania w zakresie współpracy:
- fizyczny kontakt osoby odpowiedzialnej za współpracę z
dyrekcją szpitala bądź osobą wyznaczoną do kontaktu minimum raz w tygodniu,
- w pozostałe dni tygodnia całodobowa dyspozycyjność
(kontakt telefoniczny, mailowy, komunikator itp.)
- doświadczenie w obsłudze minimum jeden podmiot
leczniczy - Szpital Powiatowy o podobnym profilu przez minimum 12 miesięcy w
ostatnich 3 latach.
Oczekiwany cel działania między innymi to:
- budowanie wizerunku szpitala jako atrakcyjnego
pracodawcy dla personelu medycznego
- promocja zdrowia i profilaktyka zdrowotna
- komunikacja z interesariuszami szpitala
- opracowywanie planów komunikacyjnych np. diagnozy,
zdefiniowanie zakresów i celów, propozycje narzędzi i kanałów, harmonogramy
- opracowanie i realizacja kampanii komunikacyjnych
- bieżące monitorowanie mediów
- obsługa mediów własnych
- komunikacja z mediami
- sugestie aktualizacji serwerów www, współprowadzenie
strony www
- przygotowywanie i opracowywanie banku zdjęć
- komunikacje
kryzysowe
- przeprowadzanie badań i ich analiza
- itp.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowa na czas określony
12 miesięcy, z możliwością jej wcześniejszego wypowiedzenia bądź też
przedłużenia.
Osobiste podpisanie umowy przez Strony do 2 dni roboczych od zakończenia postępowania w przypadku wyboru oferty.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?