Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-09-2024 09:01:00 |
Składania : | 03-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-10-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul.
Majówka 21a zaprasza do udziału w
postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11
września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, w oparciu o regulamin
wewnętrzny.
1.Tryb
udzielenia zamówienia
Zapytanie
ofertowe
2.
Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci
do wykonania realizację usługi zakupu i dostawy koszulek bawełnianych z nadrukiem do siedziby
zamawiającego - Centrum Usług Społecznych, w Starachowicach, mieszczącego
się w budynku Galerii Handlowej Skałka, Al. Armii Krajowej
28, I p. lok.96.
Specyfikacja
produktu:
Nazwa i opis artykułu |
Koszulka bawełniana z krótkim rękawem, krój prosty,
podwójne przeszycie przy wykroju szyi, na ramionach i u dołu. Od ramienia do
ramienia wszyta taśma wzmacniająca. |
||||||
Gramatura |
190g/m2 |
||||||
Ilość |
40 sztuk |
||||||
Kolor wg załącznika
nr 1 |
Pomarańczowy/Peach (nie neonowy) |
||||||
Rozmiar wg załącznika nr 1 |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
3XL |
|
3 szt. |
11 szt. |
10 szt. |
7 szt. |
7szt. |
2 szt. |
||
Skład |
100 % bawełna niekurczliwa |
||||||
Nadruk |
W kolorze białym z zastosowaniem techniki Flex. Po wyborze
oferty Wykonawca prześle Zamawiającemu
projekt do akceptacji. |
||||||
Wielkość i miejsce
nadruku |
Nadruk
o wymiarach 11 cm x 6 cm, umieszczony z przodu na wysokości lewej piersi (po
akceptacji przez Zamawiającego) |
Nadruk o wymiarach 24 cm x 15 cm, umieszczony z
tyłu, pośrodku, na wysokości łopatek (po
akceptacji przez Zamawiającego) |
|||||
Treść
nadruku |
Klub Seniora 60+ "Manhattan" Starachowice
|
Klub Seniora 60+ „MANHATTAN” Starachowice |
|||||
Czcionka |
Po wyborze oferty Wykonawca prześle
Zamawiającemu projekt do akceptacji. |
||||||
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie
pozycje z przedmiotu
zamówienia. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie
pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin dostarczenia zamówienia – 16.10.2024 do godziny 14.00
3.2 Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia –
Galeria Handlowa Skałka, Al. Armii Krajowej 28, Ip., lok. 96, 27-200
Starachowice
4. Kryteria oceny ofert
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający kierować się będzie ceną.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
5.3. Przesłanie wypełnionych i podpisanych oświadczeń, załączonych do postępowania.
5.4. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą
dostępnego portalu openNexus.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split
payment) w terminie 14 dni od daty
doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
Nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150
Odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Osoba do kontaktu: Anna
Popławiec tel. 790 686 898. w godz. 7.00 15.00 ( pon.- pt.)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania
postępowania, w przypadku braku środków na jego realizację.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty