Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-09-2024 15:22:00 |
Składania : | 01-10-2024 07:20:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza rzeczoznawców majątkowych do złożenia oferty na wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności części nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Starachowice, położonej w Starachowicach przy ul. gen. Józefa Bema, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice (obręb 0001) jako działka nr 269/62 o powierzchni 0,0041 ha, dla której Sąd Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00021782/1.
Celem wykonania wyceny jest określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej przeznaczonej do zbycia, na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej jako działka nr 503 (obręb 0001).
Operat szacunkowy winien zawierać wyciąg z operatu oraz mapę sytuacyjno - wysokościową przedmiotowej nieruchomości z zaznaczeniem przedmiotu wyceny.
I. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta winna
zawierać:
Nazwę oferenta, numer uprawnień zawodowych, numery: Regon i NIP.
Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto wykonania wyceny.
Termin wykonania do 21 dni od daty podpisania umowy.
II. KRYTERIUM OCENY OFERTY - CENA
III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 322 11 05.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wykonany operat będzie stanowił informację publiczną zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 322 11 05,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty