Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IF.271.3.5.2024 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 3 zadania.

Agnieszka Romowicz- Tyrka
GMINA ŚWIĄTNIKI GÓRNE
Termin:
Zamieszczenia : 16-09-2024 15:22:00
Składania : 24-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 24-09-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - IF.271.3.5.2024_podpisane.pdf pdf 469.36 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.doc doc 75.5 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Oświadczenie dot. podstaw wykluczenia i spełnienia warunków.docx docx 30.51 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx docx 25.77 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
zał. nr 5 - Wykaz urządzeń technicznych.doc doc 57.5 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Oświadczenie grupa kapitałowa.doc doc 41 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Zał. nr 7 - Projekt umowy.pdf pdf 203.78 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ część 1.pdf pdf 157.65 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ część 2.pdf pdf 136.6 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ część 3.pdf pdf 151.38 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w BZP.pdf pdf 139.23 2024-09-16 15:22:00 Postępowanie
6. Informacja o kwocie na zamówienie_podpisane.pdf pdf 129.96 2024-09-18 14:13:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 161.88 2024-09-24 14:22:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-24 14:22 Agnieszka Romowicz- Tyrka Szanowni Państwo,
Zamawiający tj. Gmina Świątniki Górne, ul. K. Bruchnalskiego 36, 32-040 Świątniki Górne, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2024r., poz. 1320) informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Świątniki Górne w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 3 zadania” otwarcie ofert nastąpiło w dniu 24.09.2024r. o godzinie 9.05, a w postępowaniu zostały złożone oferty. Szczegóły w załączniku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-09-18 14:13 Agnieszka Romowicz- Tyrka Szanowni Państwo, Zamawiający, zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) udostępnia informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Szczegóły w załączeniu.

6. Informacja o kwoc [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 283