Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe o cenę montażu instalacji klimatyzacji w 3 pomieszczeniach Wydziału Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Świdnicy znajdujących się w budynku przy ul. Alei Niepodległości 8 - 10

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Termin:
Zamieszczenia : 11-09-2024 12:11:00
Składania : 19-09-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na montaż klimatyzatorów w 3 pomieszczeniach Wydziału Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Świdnicy znajdujących się w budynku przy Alei Niepodległości 8-10.

CPV       45.00.00.00-7 - Roboty budowlane,

 45.33.12.20-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych.

 

II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 klimatyzatorów w pomieszczeniach biurowych Wydziału Zarządzania Kryzysowego.

Zamówienie dotyczy dostawy wraz z montażem klimatyzatorów marki DAIKIN, tj.:

2 klimatyzatory FTXF25E5V1B / RXF25E5V1B oraz 1 klimatyzator FTXF35E5V1B / RXF35E5V1B  LUB RÓWNOWAŻNYCH. Lokalizacja wg. zał. zdjęcia.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin realizacji zamówienia do 2 miesiący od dnia przekazania placu budowy, które nastąpi nie później niż 5 dni od dnia podpisania umowy, której projekt stanowi zał. Nr 2 do niniejszego zapytania.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.  Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.   Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.    Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.    Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.     Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty zabezpieczenia placu budowy, itp.,

2.   Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej lub szczegółowej i ma zawierać składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z), wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

Termin składania ofert ustala się do dnia  19 września 2024 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.

2.     Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.

3.   Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.

5.  Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.      Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.   Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.

 

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 - Projektowana lokalizacja jednostek zewnętrznych klimatyzatorów



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2024-09-11 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - projekt umowy.docx docx 34.89 2024-09-11 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.63 2024-09-11 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - PROJEKTOWANA LOKALIZACJA JEDNOSTEK ZEWNĘTRZNYCH KLIMATYZATORÓW.docx docx 202.42 2024-09-11 12:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2024-09-11 12:11:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 60 2024-09-11 12:11:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - projekt umowy.docx docx 34.89 2024-09-11 12:11:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.63 2024-09-11 12:11:00 Kryterium
Pytania i odpowiedzi - 17.09.2024.pdf pdf 501.45 2024-09-17 13:47:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-17 13:47 Agnieszka Nocuń-Jurek Dzień dobry,

Informuję, że do zapytania ofertowego o cenę montażu instalacji klimatyzacji w 3 pomieszczeniach Wydziału Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Świdnicy znajdujących się w budynku przy ul. Alei Niepodległości 8 - 10 (ID 980016) wpłynęły pytania. W załączeniu pytania i odpowiedzi Zamawiającego.

Z poważaniem
Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Starostwo Powiatowe w Świdnicy

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zapytanie ofertowe o cenę montażu instalacji klimatyzacji w 3 pomieszczeniach Wydziału Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Świdnicy znajdujących się w budynku przy ul. Alei Niepodległości 8-10 Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 robota budowlana Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2761 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki i termin realizaji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - pro [...].docx

(0)
3 Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia - Proszę o załączenie kosztorysu ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 269