-
@{appsTranslations[key]}
-
- Nie widzisz formularza składania oferty, ponieważ postępowanie zostało unieważnione
- Nie widzisz nazw pozostałych oferujących, ponieważ jesteś użytkownikiem nierozpoznanym przez system, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus - tel. 22 101 02 02
- Nie widzisz cen, ponieważ jesteś użytkownikiem nierozpoznanym przez system, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Open Nexus - tel. 22 101 02 02
Aukcja elektroniczna:
Sukcesywna dostawa środków sanitarnych. (ID 978916)
Wystawiający
-
UżytkownikKamila Pikuła
-
Organizacja
-
Oddział
Terminy
-
Data rozpoczęcia:2024-09-10 08:53:00
-
Do końca:unieważniono
Ile wynosi minimalne postąpienie? | 50.00 PLN |
---|---|
Ile wynoszą przedłużenia aukcji (dogrywki)? | 3 min. |
Od jakiej ceny jest liczone postąpienie w ofercie? | dostawcy |
Czy oferta musi być złożona na wszystkie pozycje? | Tak |
Klasyfikacja ofert w cenach | netto |
Postępowanie widoczne dla wszystkich wykonawców |
---|
Co widzisz w aukcji? |
|
Czego nie widzisz w aukcji? |
|
Wymagania wystawiającego
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie
42-202 Częstochowa, ul. Jaskrowska 14/20,
Rzeczpospolita Polska
NIP: PL 5730003841, REGON: 150354701
Adres strony internetowej: https://www.pwik.czest.pl/
Platforma Zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
·
Papier toaletowy duża rolka
·
Ręczniki papierowe składane
·
Ręczniki papierowe z adaptorem
·
Ręczniki papierowe w rolce A2
·
Papier toaletowy mała rolka a8
Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ilościach zależnych od bieżących potrzeb, na podstawie zamówień cząstkowych, w okresie do końca bieżącego roku.
Przedmiot zamówienia musi być nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Oferowane środki winny być dobrej jakości, a także muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z właściwymi przepisami oraz bezpieczne (zgodnie z przeznaczeniem) dla człowieka.
Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach etykiety w języku polskim zawierające co najmniej: nazwę producenta oraz produktu, specyfikację produktu oraz okres przydatności do użytku nie krótszy niż 10 miesięcy w dniu dostawy.
Ze względu na brak możliwości dokładnego przewidzenia ilości przedmiotu zamówienia w momencie składania zapytania ofertowego zastrzegamy sobie prawo zmiany ilości asortymentu: +/- 20%.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Termin wykonania – 3 dni od daty
otrzymania zamówienia. Dostawa do magazynu Zamawiającego
zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Jaskrowskiej 14/20 w dni
robocze w godzinach od 07:00 do 14:00 na koszt i ryzyko
Wykonawcy. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamówienia
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu towaru na koszt Wykonawcy.
Warunki płatności – 14 dni od daty
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Termin związania ofertą – 30 dni od
upływu ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE OGÓLNE
Postępowanie prowadzone w trybie aukcji
elektronicznej z dostępem nieograniczonym w oparciu o przepisy Regulaminu
udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane. Złożenie oferty
jest jednoznaczne z akceptacją warunków określonych w postepowaniu.
KRYTERIA OCENY OFERT
Oferty zostaną ocenione przez
Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena 100%
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a. zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym;
b. uprawnień do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
c. sytuacji ekonomicznej
lub finansowej;
d. zdolności technicznej
lub zawodowej;
oraz
e. spełniania wszystkich
przepisów prawa, które mają zastosowanie, włączając w to przepisy
dotyczące zdrowia, bezpieczeństwa i środowiska przyrodniczego;
f. wyrażenia zgody na
weryfikację, przez przedstawicieli Zamawiającego, spełniania przez Wykonawcę
wymagań prawnych np. poprzez audyt; Wykonawca zostanie powiadomiony
o planowanym audycie przynajmniej 30 dni przed datą jego rozpoczęcia;
audyt zostanie wykonany na koszt Zamawiającego.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA
SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej na Platformie Zakupowej która znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pwik_czest, pod nazwą
postępowania.
KLAUZULA INFORMACYJNA W
ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH PRZETWARZANYCH PRZEZ PRZEDSIEBIORSTWO
WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SA W CZĘSTOCHOWIE
W CELU UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L.2016.119.1), (zwanego dalej
RODO) informujemy, że:
1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie, 42- 202 Częstochowa,
ul. Jaskrowska 14/20;
2. we wszystkich sprawach
związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można się kontaktować z
wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres
email: iod@pwik.czest.pl lub
pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania
zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Przedsiębiorstwie
Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego S.A. w Częstochowie
dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
5. Dostęp do Państwa
danych osobowych będą mieć:
a. Pracownicy
Administratora odpowiedzialni za realizację postępowania oraz sprawy
administracyjne, księgowo- finansowe, prawne i archiwalne;
b. Podmioty
współpracujące z Administratorem obsługujące systemy informatyczne oraz
realizujące inne zlecone usługi, zgodnie z zawartymi umowami oraz umowami
powierzenia danych;
c. Inne
podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
6. podanie przez
Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest warunkiem niezbędnym
do uczestnictwa w procedurze udzielania zamówienia publicznego;
7. Pani/Pana dane osobowe
będą przetwarzane na potrzeby realizacji zamówienia oraz do celów archiwalnych;
dane przechowywane będą do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania
wynikającego z przepisów prawa, w tym przez okres wynikający z Jednolitego
Rzeczowego Wykazu Akt dostępnego na stronie internetowej Administratora: www.pwik.czest.pl;
8. jako Administrator
danych osobowych nie zamierzamy przekazywać Pani/Pana danych osobowych do
państwa trzeciego (spoza obszaru UE) ani do organizacji międzynarodowych;
9. w zakresie swoich
danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych
osobowych, sprostowania (poprawienia) lub uzupełnienia danych jeżeli dane osobowe
przetwarzane przez Przedsiębiorstwo są niezgodne z rzeczywistością, usunięcia
danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem, wniesienia żądania
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przenoszenia danych.
Informujemy, że nie wszystkie powyższe
żądania będziemy mogli zawsze wypełnić. Zakres przysługujących praw
zależy bowiem zarówno od przesłanek prawnych uprawniających do przetwarzania
danych, jak i często – sposobów ich gromadzenia. Ponieważ Państwa dane
osobowe w Przedsiębiorstwie przetwarzane są wyłącznie w granicach wskazanych
przepisami prawa nie będziemy mogli zrealizować na przykład prawa do
przenoszenia czy prawa do usunięcia Pani/Pana danych, jak również prawa
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
10. Pani/Pana dane nie
będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do
profilowania, o którym mowa w art. 22 rozporządzenia RODO;
11. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (Organ nadzorczy- Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2
W przypadku
pytań
- proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 343773233- Pikuła Kamila, email kpikula@pwik.czest.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel.
22 101 02 02
· e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
-
2024-09-10 11:35
Kamila Pikuła
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
błędne
dane
techniczne
Przedmiot zapytania
Oferty wyświetlane są w cenach netto
LP | Nazwa towaru | opis i załączniki | Ilość /JM |
Cena max netto/JM |
||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Papier toaletowy duży |
Surowiec: makulatura, Kolor: biały, ilość warstw: 2, białość: 75 %, długość wstęgi: 140 m, szerokość wstęgi: 9 cm, średnica: 19 cm, średnica gilzy: 6 cm, gramatura: 2 x 17 g/m2, perforacja: tak, co 25 cm, ilość listków w roli: 560 szt., gofrowanie: tak, wodotrwałość: nie, ilość w opakowaniu: 12 rol. Papier toaletowy musi posiadać świadectwo jakości zdrowotnej oraz certyfikaty ekologiczne |
780 rol | *** | ||
2 | Ręczniki papierowe składane |
Surowiec: makulatura, kolor: biały, białość: 75 %, ilość warstw: 2, składanie: V, gramatura: 2 x 20 g/m2, wymiary listka: 23 x 25 cm, wymiary listka złożonego: 11,5 x 25 cm, gofrowanie: tak, wodotrwałość: tak, ilość w opakowaniu: karton - 3200 szt. (20 pakietów po 160 szt.) Ręczniki muszą być dopuszczone do kontaktu z żywnością, posiadać certyfikaty ekologiczne oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Nr 1935/2004 w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz Rozporządzenia Komisji (WE) nr 2023/2006 z dnia 22 grudnia 2006 r. w sprawie dobrej praktyki produkcyjnej w odniesieniu do materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. |
160 opak. | *** | ||
3 | Ręczniki papierowe z adaptorem |
surowiec: makulatura kolor: zielony ilość warstw:1 długość wstęgi: 250 m szerokość wstęgi: 20 cm średnica: 19,5 cm średnica gilzy:4 cm gramatura: 42 g/m² perforacja: nie gofrowanie: nie wodotrwałość: tak ilość w opakowaniu:6 szt. producent: Merida kod produktu: RAZ301 Ręczniki muszą posiadać świadectwo zdrowotne |
4 opak. | *** | ||
4 | Ręczniki papierowe w rolce A2 |
Nazwa produktu: FOXY MEGA Specyfikacja Produktu: skład - celuloza warstwy - 2 ilość listków - 90 wymiary listka - 22x22,6 cm +/- 5% długość rolki - 19,8 m średnica rolki - 13,5 cm +/- 0,5cm |
15 szt. | *** | ||
5 | Papier toaletowy mała rolka Papernet a8 |
surowiec: celuloza kolor: biały warstwy: 3 ilość listków: 165 długość listka: 11 cm długość rolki: 18,15 m średnica: 11 cm szerokość: 9,7 cm gramatura: 3 x 15,5 g/m² producent: papernet kod produktu: 413394 ilość rolek w opakowaniu: 8 Papier toaletowy musi posiadać świadectwo jakości zdrowotnej oraz certyfikaty ekologiczne |
88 szt. | *** | ||
Wartość oferty: |
Legenda:
- Miejsce w rankingu |
-
Oferta prowadząca |
-
Oferta ex aequo (na równi) |
-
!
Wartość wyższa od maksymalnej |
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.