Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-09-2024 13:17:00 |
Składania : | 15-10-2024 16:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
zapraszamy do złożenia oferty na dostawę skręcarki do Zakładu Tele-Fonika Kable S.A. w Krakowie, poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do niniejszego postępowania. W celu złożenia oferty prosimy o szczegółowe zapoznanie się z jego treścią.
ZABEZPIECZENIA FINANSOWE:
Zamawiający wymaga od Oferenta, którego OFERTA ZOSTANIE WYBRANA zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowej (gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa, płatna na pierwsze żądanie):
w przypadku wymaganej przez Oferenta zaliczki gwarancji na wszystkie i pełne zaliczki wpłacone w wysokości 1:1, ważne do momentu podpisania protokołu odbioru,
gwarancji usunięcia wad i usterek, ważnej od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego do końca okresu trwania gwarancji, na minimum 5% wartości umowy.
Jeśli spełnienie powyższych wymogów finansowych wiążę się z wyższą kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
WYMOGI PRAWNE/BHP:
W zależności od specyfiki oferty:
Oferent ma obowiązek spełnić / zapewnić wszystkie wymagania prawne jakie są związane z oferowanym sprzętem lub usługą.
Jeśli spełnienie wymagań prawnych lub BHP wiąże się z wyższą kwotą oferty trzeba to wyszczególnić w treści oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie przetargowe może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,
W przypadku:
-pytań merytorycznych, proszę o kontakt z:
Panem Tomaszem Antasem, e-mail: tomasz.antas@tfkable.com tel. +48 665 810 331
Panem Konradem Lepa, e-mail: konrad.lepa@tfkable.com tel. +48 667 783 250
lub poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- pytań związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty