Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-09-2024 08:27:00 |
Składania : | 20-09-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-09-2024 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych respiratorów i ultrasonografów, zwanych dalej ,,sprzętem medycznym”. Przedmiot zamówienia obejmuje również naprawy sprzętu medycznego.
2. Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma na celu utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej oraz wydłużenie bezawaryjnego czasu pracy, jak również zapewnienie, iż parametry pracy sprzętu medycznego będą zgodne z założonymi przez producenta wartościami.
3. Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze przeglądów technicznych zawiera Załącznik nr 10 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.
4. Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego podlegającego usłudze naprawy zawiera Załącznik nr 11 do SWZ. Wykaz sprzętu może ulec zmianie w przypadku wycofania sprzętu medycznego z użytku przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-09-20 09:55 | Jacek Banaszak | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2024-09-20 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: USŁUGA SERWISU TECHNICZNEGO RESPISRATORÓW I ULTRSONOGRAFÓW przeznaczył kwotę 202 516,66 zł brutto. W tym: respiratory zad 1 6481,48 7 000,00 zad 2 27777,78 30 000,00 zad 3 3703,70 4 000,00 zad 4 51000,00 55 080,00 USG zad 5 2175,00 2 349,00 zad 6 4350,00 4 698,00 zad 7 4350,00 4 698,00 zad 8 4350,00 4 698,00 zad 9 2175,00 2 349,00 zad 10 6525,00 7 047,00 |
2024-09-06 11:35 | Jacek Banaszak | Informacja nr 1 dla Wykonawców |
Komunikaty