Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-08-2024 10:47:00 |
Składania : | 04-09-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-09-2024 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,
- innych przyczyn, niewymagających wyjaśnienia.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania operatu szacunkowego określającego wartość działki gruntu nr 13 o pow. 0,5079 ha położonej w obrębie Marciszów, gmina Marciszów, stanowiącej własność Skarbu Państwa, na potrzeby zbycia w drodze przetargu ustnego nieograniczonego na podstawie udzielonej wstępnej zgody Wojewody Dolnośląskiego (w myśl art. 23 ust. 1 pkt 7, art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami – Dz. U. z 2024 r. poz. 1145).
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami prawa, stosownie do aktualnie obowiązujących zasad wynikających ze Standardów Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych, uchwalanych przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych, przy zachowaniu szczególnej staranności właściwej ze względu na zawodowy charakter czynności, a także w sposób obiektywny, niezależny.
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu opracowany operat w 2 egzemplarzach w formie papierowej oraz w formie pliku pdf.
Dla skutecznego złożenia oferty niezbędne jest dołączenie oświadczenia wg wzoru – załącznik nr 1.
Informację nt. przedmiotowej nieruchomości zawiera załącznik nr 2 do niniejszego postępowania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75/6450118 - 119.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty