Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-08-2024 09:42:00 |
Składania : | 03-09-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 03-09-2024 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zleceniodawca poszukuje Wykonawcy, który wykona zadanie polegające na wykoszeniu skarp i dna rzeki Struga Parzynowska na odcinku 577 mb tj. od km 0+300 do km 0+877 wraz z usunięciem roślin korzeniących się w wodzie oraz usunięciu lokalnych zamulisk.
Rzeka biegnie przez ogrody działkowe więc nie wszędzie jest możliwy dojazd ciężkim sprzętem więc konieczne są również prace ręczne.
Wykonawca ma obowiązek, własnym staraniem i na własny koszt, zabezpieczyć teren prowadzonych prac, zapewnić warunki bezpieczeństwa a także utrzymać w należytym porządku i stanie technicznym. Będzie ściśle przestrzegał przepisów dotyczących zdrowia i BHP. Pracownicy powinni być ubrani w odpowiednia odzież ochroną.
Podczas wykonywania prac należy zastosować działania zawarte w "Katalogu dobrych praktyk" : https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
W cenę ryczałtową usługi wliczone maja być: koszty pracy koparki, pił spalinowych, samochodu do wywozu nieczystości oraz utylizacja.
Odbiór robót polegać będzie na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich jakości, jakości i wartości. Odbiór prac nastąpi po poprzednim zgłoszeniu do gotowości odbioru prac przez Wykonawcę Zamawiającemu.
Realizacja usługi do 20.10.2024 r. na zlecenie Zamawiającego.
ZALECANA WIZJA LOKALNA
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godz. od 8,00 do 15,00 - Małgorzata Lempert tel. 668 119 787 wew. 1
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-24 08:22 | Małgorzata Kita | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie postępowania- kwota oferty przewyższa środki przeznaczone przez zamawiającego. |
2024-09-03 13:29 | Małgorzata Kita | otwarcie ofert |
2024-09-03 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona na realizacje zadania: 17 742,75 zł |
Komunikaty