Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa mycia zewnętrznego pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku.

Rafał Dziadzio
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Wydział Transportu
Termin:
Zamieszczenia : 21-08-2024 14:10:00
Składania : 04-09-2024 09:00:00
Otwarcia : 04-09-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

zapraszam do składania ofert cenowych na usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji
w Kłodzku.


Opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych należących do dwóch grup:

 Grupa A – pojazdy, które z uwagi na konstrukcję, wymiary itp. mogą być myte jedynie w myjni ręcznej (pojazdy oznakowane).

  1. Cena może być ustalana indywidualnie dla danego typu pojazdów (motocykl, samochód osobowy, samochód osobowo-terenowy, furgon).
  2. Maksymalne wymiary pojazdu: długość 6,00 m, szerokość 2,70 m, wysokość 2,80 m.
  3. Wyposażenie pojazdów: lampy zespolone, okratowanie, anteny, oznakowanie policyjne.

 

Grupa B – pojazdy, które dopuszcza się do mycia zarówno w myjni automatycznej jak i ręcznej (pojazdy nieoznakowane).

  1. Cena może być ustalana indywidualnie dla danego typu pojazdów (samochód osobowy, samochód osobowo-terenowy, furgon).
  2. Maksymalne wymiary pojazdu: długość 6,00 m, szerokość 2,70 m, wysokość 2,80 m.

 

Wymagania dotyczące oferty:

Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

 

1.   Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty na wszystkie pozycje zamówienia.

2.   Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty ponoszone przez wykonawcę oraz być wartością brutto.

3.   Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto usługi.

4.   Płatność za wykonanie usługi zostanie zrealizowana przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz ze zleceniami na wykonanie usługi.

5.   Miejscem wykonania usługi jest adres myjni wskazany w ofercie.

6.   Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi mycia pojazdów poza kolejnością i rozpocznie mycie nie później niż 20 minut po podstawieniu pojazdu do mycia.

7.   Zamawiający informuje, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

8.  Dla zapewnienia transparentności w wyborze ofert zamówienie realizowane jest wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej openNexus (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób niż poprzez formularz ofertowy na stronie postępowania).


Oferta powinna zawierać:

-     wypełniony formularz ofertowy.


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zostać nierozstrzygnięte w przypadku: - przekroczenia wartością oferty środków zaplanowanych na realizację zamówienia,

- niedostarczeniem wymaganej dokumentacji (wypełniony formularz ofertowy - załącznik) oraz niezbędnych akceptacji.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy - KPP Kłodzko.pdf pdf 700.43 2024-08-21 14:10:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 619.51 2024-08-21 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 376.6 2024-08-21 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy.pdf pdf 338.16 2024-08-21 14:10:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 619.51 2024-08-21 14:10:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do umowy.pdf pdf 376.6 2024-08-21 14:10:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do umowy.pdf pdf 338.16 2024-08-21 14:10:00 Kryterium
Formularz ofertowy - KPP Kłodzko.pdf pdf 700.43 2024-08-21 14:10:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku. Usługi mycia zewnętrznego pojazdów służbowych Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku. 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2769 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Czas realizacji - Do 20 min. po podstawieniu pojazdu służbowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Załącznik nr 1 do um [...].pdf

Załącznik nr 2 do um [...].pdf

(0)
5 Formularz ofertowy - Proszę wypełnić. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].pdf

(0)
6 Usługi mycia pojazdów służbowych będą świadczone w granicach województwa dolnośląskiego (nie dalej niż 15 km od jednostki KPP Kłodzko) - Proszę potwierdzić wpisując "TAK" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 110