Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa budowlana - rozbiórka ogrodzenia

Anna Woźnicka
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 20-08-2024 15:16:00
Składania : 26-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 26-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Pruszków, dnia 20.08.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30

Przedmiot (cel zamówienia): usługa budowlana. rozbiórka ogrodzenia wraz z wycinką drzew i przesunięciem skrzynki gazowej wraz z gazomierzem do granicy działki.

Opis przedmiotu zamówienia:

 

 „Rozbiórka ogrodzenia betonowo-drewnianego o długości około 17,5 m wraz z wycinką drzew (3 żywotniki, 1 brzoza) i przesunięciem ujęcia gazu wraz z obudową i gazomierzem do granicy działki 417/3. Prace rozbiórkowe zostaną przeprowadzone na działce nr ew 417/4 obr. Sękocin Stary gm. Raszyn. ”

 

Zamówienie obejmuje (zakres prac):

 

  1. wykonanie przez Wykonawcę prac rozbiórkowych do poziomu gruntu;
  2. usunięcie 4 drzew – 1 brzoza brodawkowata oraz 3 żywotniki zachodnie wraz z usunięciem karp
    i uprzątnięciem terenu;
  3. przesunięcie ujęcia gazu wraz z obudową i licznikiem gazu do granicy działki 417/3 wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń/uzgodnień/warunków technicznych z tym związanych / koniecznych do wykonania ww. prac;
  4. uprzątnięcie i zutylizowanie wszelkich odpadów budowlanych;
  5. wyrównanie i obsianie trawą terenu po robotach rozbiórkowych;
  6. sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wraz z aktualizacją mapy zasadniczej.

 

Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2024 r.

 

Cena oferty:

 

w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.

 

Sposób przygotowania oferty.

 

  • Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
  • Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
  • Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.

·         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

·         Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

·         Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.

·         Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.

·         Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.

 

Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 26.08.2024 r. (poniedziałek), godz. 10:00.

Termin związania ofertą: 30 dni

Kryterium oceny ofert :

 

CENA 100 %

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.

 

Odrzucenie oferty:

 

Odrzuca się ofertę:

  • wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  • jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
  • jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
  • jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.

 

Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.

Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

W ofercie poprawia się

  • oczywiste omyłki rachunkowe;
  • oczywiste omyłki pisarskie;
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

 

Wybór oferty najkorzystniejszej

 

·         Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.

·         Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

Upublicznienie wyników postępowania

 

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:

·         wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty

·         wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.

 

Unieważnienie postępowania

 

Postępowanie unieważnia się, jeżeli:

·            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;

·            przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;

·            cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;

·            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

·            zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;

O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.

 

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

W sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Woźnicka, tel: 22 738 15 91(anna.woznicka@powiat.pruszkow.pl)


Załączniki do zapytania ofertowego:

1)       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

2)       Załącznik nr 2 – mapa zasadnicza (fragment)

3)       Załącznik nr 3 – mapa określająca położenie nieruchomości

4)       Załącznik nr 4 – Decyzja nr 42/2024

 

 

Do niniejszego postępowania o zamówienie nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
mapa zasadnicza.pdf pdf 1127.6 2024-08-20 15:16:00 Postępowanie
Decyzja 42_2024.pdf pdf 1644.48 2024-08-20 15:16:00 Postępowanie
formularz ofertowy.docx docx 20.24 2024-08-20 15:16:00 Postępowanie
mapa skala 250.pdf pdf 716.96 2024-08-20 15:16:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa budowlana - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2769 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 180