Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-07-2024 10:07:00 |
Składania : | 30-08-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 30-08-2024 11:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych wyrobów medycznych stosowanych na Oddziale Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej oraz Chirurgicznym Ogólnym Zamawiającego, szczegółowo opisanych w Załączniku 2A do SWZ pogrupowanych jak niżej:
1) Część 1- Asortyment różny do zabiegów wykonywanych przez zespół lekarzy Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zamawiającego,
2) Część 2 – Czasowe protezy stawu biodrowego,
3) Część 3 - Asortyment różny do zabiegów endoskopowych wykonywanych przez zespół lekarzy Oddziału Chirurgii Ogólnej Zamawiającego,
4) Część 4 – Protezy nitinilowe samorozprężalne,
5) Część 5 - Klipsy oraz akcesoria do klipsów,
6) Część 6 - Protezy samorozprężalne oraz asortyment do zabiegów endoskopowych
2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XX SWZ.
3. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia – w związku z tym faktem korzysta z możliwości wskazanej w art. 246 ust. 2 uPzp.
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne były dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Komunikaty