Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-07-2024 09:21:00 |
Składania : | 20-08-2024 09:15:00 |
Otwarcia : | 20-08-2024 09:20:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 55 239 31 64
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Przedmiot
zamówienia:
Przekształcenie do
postaci cyfrowej poprzez skanowanie dokumentów stanowiących podstawę zmian w
ewidencji gruntów i budynków – 113 800 stron formatu A4. Prace należy
wykonać w czasie trzech
miesięcy, nie później niż do 30.11.2024r.
Skanowanie dokumentów z rozdzielczością co najmniej 300 dpi, po uzgodnieniu z Geodetą Miejskim, na podstawie próbnego skanowania dokumentów. Pliki tworzące dokumenty cyfrowe mają być zapisane w formacie pdf, o czytelności nie mniejszej niż oryginał. Wykonawca jest zobowiązany do wyboru takiej metody skanowania i wykorzystania takiego sprzętu skanującego, które zagwarantują jakość i czytelność zeskanowanych dokumentów. Zeskanowane dokumenty w formacie pdf zostaną zapisane w katalogach odpowiadających poszczególnym latom, z podziałem na obręby ewidencyjne oraz ponumerowane zgodnie z oryginalnym dokumentem zmiany. Szczegółowe zasady organizacji zapisu plików pdf Wykonawca uzgodni z Geodetą Miejskim. Skany dokumentów Wykonawca przekaże na dysku zewnętrznym. W razie konieczności rozszycia materiału do skanowania, Zamawiający dopuszcza możliwość nie zszywania ponownego dokumentów, z zachowaniem ułożenia ich we właściwej kolejności, po uzgodnieniu z Geodetą Miejskim. Przekazanie i odbiór transz materiałów z/do skanowania będzie dokumentowane w formie protokołów. Skanowanie dokumentów odbędzie się na miejscu, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego, na sprzęcie własnym Wykonawcy, dostarczonym na jego koszt.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-31 09:22 | Eliza Hryniewicz-Fieducik |
Do
Zamawiającego
wpłynęły
zapytania
następującej
treści: 1. czy dokumenty można od Państwa wypożyczyć? 2. z jakich lat głównie pochodzą dowody zmian? Zamawiający informuje: Ad.1. Nie ma możliwości wypożyczenia dokumentów, skanowanie odbywać się będzie na miejscu, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego. Ad.2. Dokumenty pochodzą z lat: 2010-2013. |
Komunikaty