Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TTR.2232.156.2024 Kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2024 12:22:00
Składania : 12-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła w zakresie Dostaw niezbędnych elementów Stacji Uzdatniania Wody potrzebnych do przeprowadzenia modernizacji tj.:

  1. Wymiana szafy Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki na nową z zabudowanym sterownikiem PLC, oraz panelem HMI 12”.

  2. Wymiana tras kablowych oraz instalacji elektrycznej na nowe, zapewniające sprawną funkcjonalność stacji.

  3. Wymiana cewek elektrycznych na napięcie 24 VDC w elektrozaworach filtra węglowego, stacji zmiękczania oraz stacji RO.

  4. Opracowanie i wykonanie programu sterującego PLC, umożliwiającego efektywną pracę stacji oraz przekazanie kodu źródłowego sterowników i HMI wraz z komentarzami i hasłami.

  5. Montaż systemu informacyjnego sygnalizującego alarmy oraz ostrzeżenia, włącznie z wysyłaniem powiadomień SMS na telefony oraz moduł LAN z wbudowanym web serwerem, umożliwiającym zdalne monitorowanie aktualnych i historycznych parametrów stacji, w tym twardości wody.

  6. Rozbudowa stacji RO do podwójnej odwróconej osmozy, pracującej naprzemiennie zasilanych jedną istniejącą pompą. Dodanie 2 nowych obudów membran wraz z nowymi membranami oraz montaż nowych elektrozaworów, zaworów zwrotnych oraz regulacyjnych.

  7. Remont lub wymiana istniejącej ramy RO, zapewniającej stabilność i efektywną pracę.

  8. Montaż testomatu twardości umożliwiającego ciągłą kontrolę twardości wody na podstawie oznaczania parametrów wody według kolorymetrycznej metody miareczkowania. Dokładność pomiaru nie gorsza niż 6% maksymalnego odczytu odpowiednio użytego odczynnika. Dokładność powtórzenia nie gorsza niż 3% maksymalnego odczytu użytego odczynnika. Zakres pomiarowy twardości całkowitej nie gorszy niż 0.02 – 30 °dH .

  9. Montaż czujników poziomu soli w zbiornikach solanki na stacji zmiękczania, zapewniających kontrolę i efektywną pracę systemu.

  10. Wymiana instalacji PCV pomiędzy urządzeniami, zapewniająca bezpieczny przepływ wody.

  11. Dostawa oraz montaż nowej pompy wody demi, wyposażonej w falownik o parametrach nie gorszych niż :

Zakres temperatury cieczy: od - 19°C do 120 °C

Przepływ znamionowy: 2 m³/h

Wysokość podnoszenia: 60 m

Maksymalne ciśnienie pracy : 15 bar

Prędkość znamionowa : 360 – 3900 obr/min

  1. Demontaż niepotrzebnych instalacji w celu uzyskania funkcjonalności pomieszczenia oraz wygospodarowania przestrzeni dla nowych rozwiązań.

  2. Oczyszczenie zbiornika magazynowego wody demi oraz jego dezynfekcja.

  3. Wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej. Wraz z przekazaniem schematów ideowych, zestawienia aparatury , kart katalogowych, dokumentacji techniczno-ruchowej i deklaracji zgodności

  4. Wykonanie pomiarów elektrycznych aparatury i instalacji (impedancja pętli zwarcia, rezystancja izolacji, badanie wyłączników różnicowo-prądowych, badanie ciągłości przewodów ochronnych).

  5. Przeprowadzenie szkolenia dla obsługi technicznej z obsługi nowego systemu, umożliwiającego sprawne działanie i konserwację urządzeń.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opz stacja uzdatniania wody m5 załączn.docx docx 11.74 2024-07-26 12:22:00 Postępowanie
Formularz ofertowy, załącznik nr 2..doc doc 20.5 2024-07-26 12:22:00 Postępowanie
wzór uowy SUW m5.docx docx 20.89 2024-07-26 12:22:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1. Wykonawca zobowiązuje się, że wykona przedmiot umowy w następujących terminach: a) 1 etap w terminie do 70 dni od daty zawarcia umowy, b) 2 etap w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że (i) realizacja 2 etapu (zakończenie prac) nastąpi nie później niż do 31.12.2024 r. od zawarcia umowy, (ii) Zamawiający wezwie Wykonawcę do realizacji 2 etapu na co najmniej 30 dni wcześniej – przed przystąpieniem przez Wykonawcę do realizacji 2 etapu, (iii) na wykonanie 2 etapu Wykonawca będzie miał okres 5 dni roboczych począwszy od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, zakończy jednak nie później niż 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 10