Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-07-2024 13:18:00 |
Składania : | 01-08-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 01-08-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.
Miejski
Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju działając w imieniu
Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa
3-5
w Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie–Zdrój
zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.:
„Modernizacja
instalacji domofonowej z
wersji analogowej
na cyfrową
z czytnikiem zbliżeniowym wraz
z wymianą
unifonów
wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa
3-5
w
Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1.1.
Zadanie
1: modernizacja
instalacji domofonowej z
wersji analogową
na cyfrową
z czytnikiem zbliżeniowym wraz z wymianą
unifonów
wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa
3-5
w
Jastrzębiu-Zdroju
(ilość
lokali mieszkalnych: 16,
ilość
klatek: 2)
wraz
z robotami towarzyszącymi
obejmująca
wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu:
1) montaż paneli kaset domofonowych z wbudowanym czytnikiem kluczy elektronicznych (breloków) Elfon OPTIMA255 i listą lokali (tylko nr mieszkań) przy głównym wejściu (2 klatki);
2)
montaż
zasilaczy Elfon
AC 15/20 do
kaset cyfrowych w
elektrycznej skrzynce natynkowej,
obwody
zasilające
należy zabezpieczyć wyłącznikami
nadmiarowo-prądowymi
typu S o charakterystyce B i natężeniu znamionowym
6A
(2
klatki);
3) instalacja domofonowa musi zostać zasilona z obwodów administracyjnych poszczególnych klatek schodowych;
4) montaż unifonów cyfrowych z regulatorem głośności (min, med, max) Optima OP-U7 wewnątrz mieszkań – 16 szt.;
5) przekazanie 16 szt. zaprogramowanych kluczy elektronicznych (breloków) dla właścicieli mieszkań/lokatorów + zaprogramowanie klucza obecnie używanego przez osobę sprzątającą do nowej instalacji;
6) montaż nowych elektrozamków – 2 szt. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Truskawkowej 3-5 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.
2.1.2. Zadanie 2: konserwacja podstawowa – wliczona w cenę modernizacji – stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie gwarancji obejmująca następujące czynności:
1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych;
2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych;
3) wymiana wizytówek lub dodanie/usunięcie nazwisk/numerów mieszkań na spisie;
4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;
5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli;
6) regulacja samozamykaczy;
7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontroli połączeń śrubowych w zamkach;
8) inne czynności konserwacyjnych zapewniających pełną sprawność instalacji domofonowej.
2.1.3. Zadanie 3: konserwacja rozszerzona – płatna – utrzymywanie drzwi wejściowych do budynków w pełnej sprawności w okresie gwarancji, obejmująca następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją):
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000;
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami);
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych;
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.;
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych;
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych;
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych;
8) wymiana/montaż klamko-gałki.
2.2.
Zadanie
1, Zadanie 2 oraz Zadanie 3 należy traktować jako łączne – nie
dopuszcza się złożenia oferty
na jedno z zadań.
2.3. Szczegółowy zakres wykonania robót przewidzianych do realizacji zamówienia określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) oraz wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).
2.4. Zakres ilościowy robót Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie na budynku. W ofercie należy wycenić materiały w oparciu o własne pomiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.
2.5.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w
STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia),
a niezbędnych do
realizacji zadania jako całości – należy
je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed jej złożeniem.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. Zadanie 1: Termin realizacji robót dotyczący modernizacji instalacji domofonowej: do 20 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.1. Przekazanie frontu robót: do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3.1.2.
Odbiór
robót: do
3
dni roboczych od daty pisemnego prawidłowego zgłoszenia
Zamawiającemu gotowości do odbioru.
Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty dopuszczające wszystkie
zastosowane materiały do obrotu
i powszechnego stosowania w
budownictwie (deklaracje, certyfikaty, itp.),
schemat
podłączenia do tablicy administracyjnej w budynku oraz protokół
badania wykonanej instalacji zasilającej zgodnie z obowiązującymi
przepisami (badanie rezystancji izolacji oraz ochrony
przeciwporażeniowej).
3.2. Zadanie 2: Konserwacja podstawowa – wliczona w cenę modernizacji – stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie gwarancji. W ramach stałej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:
1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych;
2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych;
3) wymiana wizytówek lub dodania/usunięcia nazwisk, numerów mieszkań na spisie;
4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;
5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli;
6) regulacja samozamykaczy;
7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontrola połączeń śrubowych w zamkach;
8) inne czynności konserwacyjne zapewniające pełną sprawność instalacji domofonowej.
3.2.1. Czynności zawarte w pkt 3.2. ppkt 1) oraz ppkt 6)-7) wyżej podlegają obowiązkowemu wykonaniu minimum jeden raz na kwartał, co należy potwierdzić w protokole z kontroli.
3.2.2.
Usuwanie
usterek powinno następować w terminie do
24 godzin od chwili zgłoszenia,
a w przypadku niemożności jej usunięcia (brak dostępu do lokalu)
w terminie możliwie najkrótszym wraz z poinformowaniem Inspektora
Nadzoru. W przypadku wystąpienia awarii np. zablokowania drzwi (lub
braku możliwości ich otwarcia) usługę należy wykonać
niezwłocznie – najpóźniej
do 2 godzin od zgłoszenia,
gdyż
usterka ta może mieć wpływ
na doprowadzenie do zniszczenia
skrzydła drzwiowego.
3.3. Zadanie 3: Konserwacja rozszerzona – płatna – utrzymanie drzwi wejściowych do budynku w pełnej sprawności obejmuje następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją) w okresie gwarancji:
1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000;
2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami);
3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych;
4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.;
5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych;
6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych;
7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych;
8) wymiana/montaż klamko-gałki.
3.3.1.
Czas
realizacji
usługi wskazanej w punktach 1)-8) wyżej powinien wynosić
maksymalnie
do 24 godzin
od
chwili zgłoszenia usterki przez Inspektora Nadzoru. W przypadku
zablokowania drzwi lub braku możliwości
ich otwarcia) np.
zablokowana wkładka lub brak klamki) usługę należy wykonać
niezwłocznie – najpóźniej
do
2 godzin od
zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do
zniszczenia skrzydła drzwiowego. Po wykonaniu usługi należy
dokonać zgłoszenia u Inspektora Nadzoru.
4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi:
4.1.
Zadanie
1: Okres
gwarancji na
modernizację
instalacji domofonowej:
minimum
36
miesięcy;
okres
rękojmi
na
modernizację
instalacji domofonowej:
minimum
36
miesięcy.
4.2.
Zadanie
1 oraz Zadanie 3: Okres
gwarancji na zastosowane materiały: minimum
36 miesięcy;
okres rękojmi
na zastosowane materiały: minimum
36 miesięcy.
5. Wymagania wobec Wykonawcy:
5.1. Dysponowanie osobami posiadającymi:
a) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV – minimum 1 osoba;
b)
stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania
się dozorem sieci i instalacji elektrycznych
do 1 KV –
minimum
1 osoba.
5.2. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.1. wyżej posiadała ta sama osoba.
Komunikaty