Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-07-2024 13:14:00 |
Składania : | 29-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.122.2024.TM
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46, wew. 23
Adres e – mail:tomasz.michalowski@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
2.OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji
projektowej: termomodernizacja budynku
Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie, przy ul. Wojska Polskiego 15 służącej
do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie
kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę.
2.2.Cel zamówienia
Celem inwestycji jest ograniczenie zapotrzebowania na
energię cieplną i elektryczną, poprzez podniesienie parametrów
termoizolacyjnych, a co za tym idzie, podniesienie parametrów użytkowych z
jednoczesnym obniżeniem kosztów utrzymania.
2.3.Zakres robót.
1)
Zakres
projektu obejmuje roboty:
Roboty Ziemne w
niezbędnym zakresie:
•
Izolacje przeciwwilgociowe fundamentów i
cieplne fundamentów
•
Roboty rozbiórkowe
•
Ocieplenie dachu
•
Wykonanie nowych tynków zewnętrznych i
wewnętrznych
•
Ocieplenie ścian
•
Posadzki, schody
•
Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna i
wewnętrzna
•
Roboty dekarskie w niezbędnym zakresie
•
Roboty malarskie i okładzinowe
•
Wentylacje mechaniczne, rekuperacje itp.
•
Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i C.O.
(pompy ciepła, instalacja solarna)- wymiana
•
Instalacje elektryczne i teletechniczne –
wymiana
•
Instalacje fotowoltaiczne
•
Odwodnienie budynku
Ogólne
wymagania dla budynku:
-
Budynek należy dostosować dla osób niepełnosprawnych,
-
Należy zaprojektować nowoczesne energooszczędne rozwiązania techniczne i
technologiczne zmniejszające koszty eksploatacyjne i wpływ na środowisko
3. Obowiązki Wykonawcy:
-
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w miejscu
lokalizacji obiektu objętego projektem,
-
Wykonanie inwentaryzacji pomieszczeń
budynku objętego przedmiotem zamówienia do celów projektowych oraz
kosztorysowych,
- Wykonanie odpowiednich ekspertyz stanu technicznego
budynku objętego przedmiotem zamówienia,
- Uzyskanie opinii geotechnicznych podłoża na terenie
objętym przedmiotem zamówienia, (jeżeli zajdzie taka potrzeba),
- Weryfikacja kompletności wszystkich danych
niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy,
-
Wykonanie koncepcji układu
pomieszczeń i uzgodnienie z Zamawiającym,
- Uzyskanie warunków przyłączenia sieci od dysponentów
lub ich zmiana, jeśli zajdzie taka potrzeba,
- Sporządzenie i złożenie kompletnych wniosków dla
uzyskania wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych przed uzyskaniem
pozwolenia na budowę
-
Sporządzenie map do celów projektowych,
- Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie sanitarnym
i ppoż itp.
4. Warunki udziału w
postępowaniu wymagania stawiane wykonawcy:
Dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
Wykonawca
spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje
lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz
doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:
Projektanci
posiadający:
• uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie
• uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania
• uprawnienia budowlane do
projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• uprawnienia do projektowania
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych,
5.Ogólne wymagania dla
wykonywania opracowań projektowych
Wykonawca
jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, metod i
oprogramowania komputerowego do wykonywanych pomiarów, badań (inwentaryzacji),
ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu
zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za
stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w
przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie po
otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu na własny koszt.
6.Szczegóły dotyczące
opracowania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja
projektowa powinna składać się w szczególności z:
-
planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie
rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej
lokalizacji ich wykonywania,
-
projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami
-
określenie wartości robót objętych projektem
-
strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:
-
nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego, określoną w pkt 1,
-
adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,
-
numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,
- w
zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy
i kody:
•
grup robót,
•
klas robót,
•
kategorii robót,
•
nazwę i adres zamawiającego,
•
spis zawartości dokumentacji projektowej,
•
nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i
nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz
datę opracowania.
7.Zakres i forma
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w
szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i
jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych,
właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.
8.Kosztorys inwestorski.
•
kosztorys inwestorski należy sporządzić
zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji rozporządzeniem w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym. Zawartość
kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.
•
założenia wyjściowe do kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z
Zamawiającym,
•
stopień zagregowania pozycji
kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych,
źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty
pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach wyjściowych do
kosztorysowania,
•
kosztorys inwestorski
projektowe należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć w jeden tom i
dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów, w zbiorczym zestawieniu kosztów
podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych
kosztów budowy (np. nadzory, czasowe zajęcia gruntów itd.),
9.Materiały
do projektowania.
•
Zamawiający upoważni Wykonawcę
do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi
opracowaniami.
•
Uzyskanie mapy do celów
projektowych, o ile jest wymagana, leży po stronie wykonawcy.
10.Zakres
opracowania. Dokumentacja
projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z
niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego
zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość
opracowania objętego przedmiotem zamówienia:
•
5 egz. Projektu zagospodarowania
terenu,
•
5 egz. Projektu
architektoniczno-budowlanego,
•
3 egz. Projektu technicznego,
•
2 egz. Specyfikacji
technicznych,
•
2 egz. Przedmiaru robót,
•
2 egz. Kosztorysu
inwestorskiego.
•
wersja elektroniczna wszystkich
ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.)
na płycie CD – 1 kpl.
Niedopuszczalne
jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i
urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe
opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa
„lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe
i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.
11.Uwarunkowania
prawne.
Przedmiot
zamówienia należy wykonać w zgodzie w szczególności z:
•
Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –
Prawo budowlane,
•
Rozporządzeniem z dnia 20
grudnia 2021 r – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
•
Rozporządzeniem z dnia 20
grudnia 2021 r – w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu
inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz
planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie
funkcjonalno-użytkowym,
12.Termin
wykonania.
28.09.2024
– Złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia
na budowę/ zgłoszenia robót budowlanych.
28.10..2024
– Przekazanie kosztorysu i przedmiarów
15.11.2024
– Przekazanie projektów technicznych oraz Specyfikacji wykonania i odbioru
robót.
3.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
1)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy
podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2)
W
przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega
sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3)
Oferty
będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb)
x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto
spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;
Cb
– cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
4.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia
niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
udziału w postepowaniu dotyczące:
Na
podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c)
Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U.
z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do
Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3
stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
5. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
W celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy
i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i
dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia -
załącznik nr 4;
2)
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki
wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;
3) pełnomocnictwo do
reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek
przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub
jego kopii poświadczonej notarialnie.
6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA
OFERT:
Ofertę
można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy
Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 29.07.2024
r., godz. 09.00
8. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30
dni od daty jej złożenia.
2) Zamawiający zastrzega sobie
możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyny, a także do pozostawienia
postępowania bez wyboru oferty.
3) Zamawiający może udzielić
odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym
zapytaniu.
4) Wykonawca może złożyć tylko 1
ofertę.
5) Oferty należy sporządzić w
języku polskim.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który
złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
7) Oferty niespełniające
któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania
ofertowego, zostaną odrzucone.
9. INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY :
Wybór oferty nastąpi zgodnie z
Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1)
Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2)
Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3)
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej
oceny.
4)
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty