Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/2024 Wykonanie brakującego odcinka przyłącza wody dla budynku mieszkalnego gminnego położonego przy ul. Przyniczyńskiego 13 w Gliwicach.

Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2024 08:25:00
Składania : 29-07-2024 08:24:00
Otwarcia : 29-07-2024 08:29:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W roku bieżącym jest planowane wykonanie odcinka przyłącza wody dla budynku mieszkalnego gminnego położonego przy ul. Przyniczyńskiego 13 w Gliwicach. Odcinek przewidziany do realizacji, jest zaznaczony na mapce kolorem niebieskim.

 


Wymagany termin zakończenia prac - zakończenie nie później niż do dnia 30.09.2024 roku. W załączeniu komplet dokumentacji.

INFORMACJA DODATKOWA : Przy wycenie robót należy zwrócić szczególną uwagę na wymagania ZDM w Gliwicach, dotyczące odtworzenia nawierzchni drogi.

Przed przystąpieniem do prac wykonawca będzie zobowiązany do:

-              spisania umowy z ZDM G-ce o zezwolenie na zajęcie jezdni

-              podłączenie podliczników na wodę i energię. Punkty podłączenia wskaże upoważniony przez kierownika pracownik ROM-u

-              zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom

-              zainstalowanie kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko

-              przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp

 

W czasie realizacji robót i po ich zakończeniu wykonawca będzie zobowiązany do:

-              prowadzenia księgi obmiarów, zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich do odbioru

-              przeprowadzania prób i odbiorów wymaganych dla przyłącza wody

 

W przypadku zainteresowania Państwa naszą ofertą na wykonanie robót informuję, iż termin składania ofert upływa 29 lipca 2024 roku. Ofertę należy złożyć wraz z kosztorysem. Zaleca się, aby narzuty zastosowane w kosztorysie były nie mniejsze niż średnie rynkowe. Rozliczenie prac  kosztorys powykonawczy.

PROSZĘ O PODANIE W OFERCIE INFORMACJI ZAWIERAJĄCEJ TERMIN WYKONANIA PRAC  ORAZ OKRES GWARANCJI NA WYKONANE PRACE.

W OFERCIE MUSI POJAWIĆ SIĘ INFORMACJA O TYM, KTO BĘDZIE PEŁNIŁ ROLĘ KIEROWNIKA BUDOWY.

 

Warunek formalny – konieczne złożenie oświadczenia .

 

Z poważaniem

Magdalena Bochon – Ciupa

inspektor ZBM II TBS

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”,

informujemy, że:

•             administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo

Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Warszawska 35b;

•             inspektorem ochrony danych osobowych w jest Zarządzie Budynków Miejskich II Towarzystwo

Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach jest pani Anna Pawłowska, tel. 32 238 87 75,  e-mail biuro@tbs2.pl;

•             Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

•             Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

•             w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

•             posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania

  danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna

  Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

•             nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż

  podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO

  •  

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1_Przyniczyńskiego 13_PT_opis techniczny.pdf pdf 268.41 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
2_Przyniczyńskiego 13_rys. 1_PZT.PDF PDF 131.5 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
3_Przyniczyńskiego 13_rys. 2_profil.pdf pdf 61.26 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
4_Przyniczyńskiego 13_PWiK_warunki techniczne.pdf pdf 8797.84 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
6_Przyniczyńskiego 13_STWiOR.PDF PDF 269.13 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
Decyzja_ZDM_18-12-23.pdf pdf 1955.63 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
przedmiar.pdf pdf 222.17 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie
Oswiadczenie_dot_ustawy_sankcyjnej - WZÓR 2024.docx docx 16.77 2024-07-22 08:25:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 0% ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę podać ilość dni. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 27