Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2024 08:34:00 |
Składania : | 30-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2024 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Warunki zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji na podstawie Zarządzenia Nr 158.2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto.
Przedmiot zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie zamówienia publicznego, polegającego na
dostawie i montażu czterech wiat przystankowych „ATENA”.
3. Montaż wiat odbędzie się na placu magazynowym Zamawiającego – w siedzibie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Bystrym, Bystry 1 H.
4.
Dostarczone wiaty
przystankowe będące przedmiotem zamówienia – winne odpowiadać parametrom
określonym i opisanym w charakterystyce wzoru wiaty przystankowej – będącym załącznikiem
nr 1
do projektu umowy. Użyte w
charakterystyce wzoru wiat przystankowych, rysunki i opisy został podane
przykładowo. Dostawca oferując przedmiot podobny do opisanego w rozpoznaniu
cenowym, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów
jakościowych, użytkowych
i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez
Zamawiającego.
5.
Termin
realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż
do 30 września 2024 r.
6. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %.
7. Sposób przygotowania oferty:
Formularz przesłany pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
8. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 30 lipca 2024 r. do godziny 12.00.
9. Termin otwarcia ofert:
w dniu 30 lipca 2024 r. o godzinie 12.10.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z Dostawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
·
Dostawca, oświadcza, że cena podana w ofercie
jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do
realizacji zamówienia, jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których
nie można wykonać zamówienia.
·
Dostawca oświadcza, że nie jest
Dostawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497
– ze zmianami).
11. Postępowanie oznaczone jest jako – RRG.271.5.2024.2.MW.
12. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Dostawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty