Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2024 13:28:00 |
Składania : | 26-07-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 26-07-2024 14:01:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni
Państwo,
W związku z postępowaniem nr ZNM.19.2024.AL prowadzonym w sprawie wyłonienia Wykonawcy zadania polegającego na wynajmie i serwisie mat wejściowych dla Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty.
Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem i serwis mat wejściowych do budynków A11, A1, C3 i D6 wchodzących w skład spółki Dozamel we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10. Lokalizację i harmonogram świadczenia usługi określa załącznik nr D.
Zakres
świadczonych usług obejmuje następujące czynności:
1) wyłożenie
nowych fabrycznie mat przy rozpoczęciu usługi,
2) odbiór
brudnych mat i wyłożenie w ich miejsce czystych,
3) transport
mat,
4) czyszczenie
brudnych mat,
5) naprawę
i konserwację mat.
Zamawiający
oczekuje, że w swojej ofercie Wykonawca wyceni usługę wynajmu i serwisu mat
wejściowych. Każda mata powinna być wyceniona odrębnie. Zamawiający składa
swoją ofertę poprzez wypełnienie kolumny nr 10 w załączniku nr I (cennik
Wykonawcy).
Składając
ofertę Wykonawca jednoczesnej zapewnia:
1) posiadanie
ważnej polisy OC w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy
złotych);
2) gwarancję
niezmienności cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy.
Umowa
z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na okres 24 miesięcy – oczekiwany
termin zawarcia umowy to 01.08.2024 r.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w Trybie ofertowym, zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce Dozamel. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przejścia z Trybu ofertowego do trybu Negocjacji po otwarciu ofert, przy czym negocjacje prowadzone będą ze wszystkimi lub z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu.
2) Negocjacje będą traktowane jako oddzielne postępowanie i prowadzone będą pod tym samym numerem sprawy co postępowanie ofertowe. Podstawą Negocjacji będą złożone oferty, przy czym Wykonawca w Negocjacjach nie może zaproponować wyższej ceny za wykonanie zamówienia niż wskazana w ofercie, którą złożył w postępowaniu ofertowym.
3) W trakcie negocjacji Zamawiający będzie miał prawo do dokonania dowolnego wyboru oferty dla niego najkorzystniejszej.
3. Unieważnienie postępowania
1) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w jednym z poniższych
przypadków:
a) Nie złożono
żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) Cena
najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia;
c) Wystąpiła istotna
zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
d) Postępowanie
obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie
zamówienia.
2) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia
postępowania bez podania przyczyn.
3) O unieważnieniu postępowania w sprawie udzielenia
zamówienia Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców,
którzy się o nie ubiegali.
4. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty
1) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez
wyboru oferty.
2) O zamknięciu
postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie
wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali.
5.
Odrzucenie oferty
1)
Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli:
a)
Treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym przez Zamawiającego w zaproszeniu
do złożenia oferty;
b)
Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c)
Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, lub cena
oferty nie została jednoznacznie i ostatecznie określona;
d)
Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny a Wykonawca w terminie 2 dni od dnia
otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w
obliczeniu ceny, lub jej nie dokonał;
e)
Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty Wykonawcę
którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie podjętej decyzji.
6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania
Otwarcie ofert zostanie dokonane komisyjnie i nie będzie jawne.
Integralną częścią niniejszego zaproszenia są:
1) Wzór umowy;
2) Załącznik RODO;
3)
Załącznik nr D – Lokalizacja i harmonogram świadczenia
usługi
4)
Załącznik nr I – Cennik Wykonawcy
5)
Załącznik nr J – Potwierdzenie dostawy mat wejściowych
6) Załącznik nr K – Rozliczenie za miesiąc
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty