Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZNM.19.2024.AL Wynajmu i serwisu mat wejściowych do budynków na potrzeby DOZAMEL Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10, we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2024 13:28:00
Składania : 26-07-2024 14:00:00
Otwarcia : 26-07-2024 14:01:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W związku z postępowaniem nr ZNM.19.2024.AL prowadzonym w sprawie wyłonienia Wykonawcy zadania polegającego na wynajmie i serwisie mat wejściowych dla Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu, zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia oferty.

Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem i serwis mat wejściowych do budynków A11, A1, C3 i D6 wchodzących w skład spółki Dozamel we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10. Lokalizację i harmonogram świadczenia usługi określa załącznik nr D.

Zakres świadczonych usług obejmuje następujące czynności:

  1) wyłożenie nowych fabrycznie mat przy rozpoczęciu usługi,

  2) odbiór brudnych mat i wyłożenie w ich miejsce czystych,

  3) transport mat,

  4) czyszczenie brudnych mat,

  5) naprawę i konserwację mat.

 

Zamawiający oczekuje, że w swojej ofercie Wykonawca wyceni usługę wynajmu i serwisu mat wejściowych. Każda mata powinna być wyceniona odrębnie. Zamawiający składa swoją ofertę poprzez wypełnienie kolumny nr 10 w załączniku nr I (cennik Wykonawcy).

 

Składając ofertę Wykonawca jednoczesnej zapewnia:

  1)  posiadanie ważnej polisy OC w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych);

  2)  gwarancję niezmienności cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy.

 

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta na okres 24 miesięcy – oczekiwany termin zawarcia umowy to 01.08.2024 r.


1. Warunki udziału w postępowaniu:

  1. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, na co najmniej 8 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w poprzednim punkcie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  2. Kryteria wyboru oferty: spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejsza zostanie wskazana oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu i będzie zawierała najkorzystniejszą cenę.


2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w Trybie ofertowym, zgodnie z postanowieniami Kodeksu cywilnego oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi w Spółce Dozamel. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przejścia z Trybu ofertowego do trybu Negocjacji po otwarciu ofert, przy czym negocjacje prowadzone będą ze wszystkimi lub z wybranymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w prowadzonym postępowaniu.

2) Negocjacje będą traktowane jako oddzielne postępowanie i prowadzone będą pod tym samym numerem sprawy co postępowanie ofertowe. Podstawą Negocjacji będą złożone oferty, przy czym Wykonawca w Negocjacjach nie może zaproponować wyższej ceny za wykonanie zamówienia niż wskazana w ofercie, którą złożył w postępowaniu ofertowym.

3) W trakcie negocjacji Zamawiający będzie miał prawo do dokonania dowolnego wyboru oferty dla niego najkorzystniejszej.


3. Unieważnienie postępowania

1)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w jednym z poniższych przypadków:

a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

d)  Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia.

2) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

3) O unieważnieniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali.


4. Zamknięcie postępowania bez wyboru oferty

1) Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez wyboru oferty.

2) O zamknięciu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy się o nie ubiegali.


5. Odrzucenie oferty

1) Zamawiający może odrzucić ofertę jeżeli:

a) Treść oferty nie odpowiada wymogom zawartym przez Zamawiającego w zaproszeniu do złożenia oferty;

b) Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

c) Oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, lub cena oferty nie została jednoznacznie i ostatecznie określona;

d) Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny a Wykonawca w terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, lub jej nie dokonał;

e) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

2) Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu oferty Wykonawcę którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie podjętej decyzji.


6. Inne istotne informacje dotyczące postępowania

Otwarcie ofert zostanie dokonane komisyjnie i nie będzie jawne.


Integralną częścią niniejszego zaproszenia są:

 1)        Wzór umowy;

 2)       Załącznik RODO;

 3)        Załącznik nr D – Lokalizacja i harmonogram świadczenia usługi

 4)        Załącznik nr I – Cennik Wykonawcy

 5)        Załącznik nr J – Potwierdzenie dostawy mat wejściowych

 6)        Załącznik nr K – Rozliczenie za miesiąc 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Wzór umowy.pdf pdf 262.92 2024-07-19 13:28:00 Postępowanie
2. RODO.pdf pdf 170.23 2024-07-19 13:28:00 Postępowanie
3. Załącznik-D_Lokalizacja-i-harmonogram-świadczenia-usługi.pdf pdf 64.22 2024-07-19 13:28:00 Postępowanie
4. Załącznik-I_Cennik.xlsx xlsx 13.36 2024-07-19 13:28:00 Postępowanie
5. Załącznik-J_Potwierdzenie-dostawy-mat.pdf pdf 75.75 2024-07-19 13:28:00 Postępowanie
6. Załącznik-K_Rozliczenie-za-miesiąc.xlsx xlsx 13.65 2024-07-19 13:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 mata szara 150x250 proszę o podanie ceny kompletnej, jednorazowej usługi dla pojedynczej maty [zł netto] 1 szt. - (0)
2 mata szara 85x150 proszę o podanie ceny kompletnej, jednorazowej usługi dla pojedynczej maty [zł netto] 1 szt. - (0)
3 mata szara 115x200 proszę o podanie ceny kompletnej, jednorazowej usługi dla pojedynczej maty [zł netto] 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oferta - Proszę o dołączenie wypełnionego Załącznika nr I (cennik Wykonawcy) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Polisa OC - Prosimy o potwierdzenie przedłożenia polisy OC w wysokości 200 000 PLN najpóźniej w dniu podpisania umowy. (0)
4 Gwarancja niezmienności cen - Prosimy o potwierdzenie gwarancji niezmienności cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy (0)
5 Akceptacja warunków realizacji - Prosimy o dołączenie parafowanego wzoru umowy (Załącznik nr 1) wraz z Załącznikami nr D, J, K (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 91