Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-07-2024 14:24:00 |
Składania : | 29-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 29-07-2024 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-23 10:12 | Andrzej Janicki |
Pytania
Wykonawcy: 1. Czy Zamawiający dopuści pojazd bez poduszki powietrznej pasażera/ów? 2. Czy Zamawiający dopuści pojazd wyposażony w halogenowe światła do jazdy dziennej? 3. Czy Zamawiający wyraża zgodę aby naprawy w ramach gwarancji i rękojmi za wady w przypadku usterki powodującej brak możliwości dostarczenia pojazdu na kołach do ASO to Wykonawca odbierał uszkodzony pojazd od Zamawiającego, natomiast jeśli usterka nie wpływa na możliwość jazdy samochodem to Wykonawca dostarczył pojazd do ASO? 4. Czy Zamawiający wyraża zgodę aby po naprawie w ramach gwarancji i rękojmi za wady Wykonawca odbierał sprawny pojazd z ASO? Odpowiedź Zamawiającego: 1. Zamawiający nie dopuszcza pojazdu bez poduszki powietrznej pasażera/ów. 2. Zamawiający dopuszcza pojazd wyposażony w halogenowe światła do jazdy dziennej. 3. Zamawiający wyraża zgodę aby naprawy w ramach gwarancji i rękojmi za wady w przypadku usterki powodującej brak możliwości dostarczenia pojazdu na kołach do ASO to Wykonawca odbierał uszkodzony pojazd od Zamawiającego, natomiast jeśli usterka nie wpływa na możliwość jazdy samochodem to Wykonawca dostarczył pojazd do ASO. 4. Zamawiający wyraża zgodę aby po naprawie w ramach gwarancji i rękojmi za wady Wykonawca odbierał sprawny pojazd z ASO. Z poważaniem Andrzej Janicki |
Komunikaty