Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2024 09:16:00 |
Składania : | 02-08-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 02-08-2024 12:01:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Dozamel Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na "Dostawę wózka platformowego elektrycznego – nośność do 1000 kg na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu".
I. Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:
Wymagane funkcje, parametry techniczne i warunki:
• Drzwi z przesuwnymi szybami górnymi oraz szybą dolną wykonaną z odpornego na stłuczenie poliwęglanu
• Fotel kierowcy i pasażera
• Platforma ładunkowa z blachy stalowej ryflowanej- Burty stalowe
• Prostownik do ładowania wózka • Most tylny z jednym silnikiem 10kW
• Bateria trakcyjna (akumulator) 80V 240Ah • Lusterka boczne i wewnętrzne
• Wycieraczka i układ spryskiwacza szyby przedniej
• Pełne oświetlenie drogowe
• Światła do jazdy dziennej LED
• Felgi rozbieralne, opony 23x5 dętkowe
• Klakson i dźwiękowa sygnalizacja cofania
• Hamulec zasadniczy dwuobwodowy hydrauliczny i postojowy mechaniczny
• Zaczep tylny sworzniowy i uchwyt przedni do holowania wózka
• Wskaźnik rozładowania akumulatora z licznikiem motogodzin
• Wskaźnik prędkości
• Most przedni połączony z ramą za pośrednictwem resorów piórowych
• Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego
• Chlapacze tylne
• Malowanie wózka podkładem epoksydowym i farbą poliuretanową.
Koszt transportu do miejsca jego dostawy ponosi Dostawca. Wszystkie koszty i opłaty związane z dostawą i transportem sprzętu, które są niezbędne do wypełnienia zobowiązań Dostawcy będą poniesione przez Dostawce.
Dostawca uprzedzi Nabywcę za pośrednictwem korespondencji e-mail o
planowanym terminie dostawy co najmniej 3 dni robocze przed planowaną dostawą
II. Termin realizacji: 21 dni od daty podpisania umowy w sprawie zamówienia
Rozpoczęcie realizacji nastąpi w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia).
III. Termin gwarancji: 2 lata
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty