Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-07-2024 12:56:00 |
Składania : | 19-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-16 15:19 | Anna Borek |
1. Pytanie: Wykonawca wnosi o zmianę wysokości kar umownych zastrzeżonych w § 7 ust. 2 wzoru umowy do poziomu 0,1%. Wykonawca kalkulując ofertę musi wziąć pod uwagę wszelkie ryzyka prawne w tym min. potencjalne obciążenia w zakresie kar umownych. Wysokość wskazanych kar umownych przez Zamawiającego będzie więc miła wpływ na cenę wskazana przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca wstępnie szacuje, że wysokość ww. kar będzie rażąco wygórowana w stosunku do wysokości całkowitego wynagrodzenia brutto. W związku z niniejszym Wykonawca wnosi jw. Odpowiedź : Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wysokości kary umownej określonej w § 7 ust. 2 do poziomu 0.1% 2. Pytanie: Wykonawca wnosi o zmianę §2 ust 2. W niniejszym paragrafie Zamawiający wskazuje iż wykonawca ma obowiązek odnowić/wydać certyfikat kwalifikowany w terminie do 1 dnia roboczego. Wykonawca informuje, że zgodnie z jego regulaminem wszystkie certyfikaty kwalifikowane odnawiane są w terminie do 7 dni od wpłynięcia poprawnie podpisanego wniosku o odnowienie certyfikatu i niema możliwości zmiany niniejszego procesu dla Zamawiającego. W związku z powyższym wnosi o zmianę i zastosowanie następującego ustępu w poniższy sposób: „Wykonawca zobowiązuje się do odnowienia/wydania certyfikatu terminie: 1) dla certyfikatów kwalifikowanych – wydanie: do 1 dnia roboczego od dnia złożenia poprawnego wniosku o certyfikat kwalifikowany oraz dokonanej weryfikacji tożsamości; 2) dla certyfikatów kwalifikowanych – odnowienie: do 7 dni” Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę § 2 ust 2 zgodnie z powyższym. 3. Pytanie: Wykonawca wnosi o zmianę §2 ust. 1. Tj. następującego zapisu: „Potwierdzenie należytej realizacji przedmiotu umowy w zakresie odbioru certyfikatów niekwalifikowanych oraz odnowienia lub wydania zestawów certyfikatów kwalifikowanych, dokonane będzie każdorazowo przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru danego certyfikatu.” Wykonawca informuje, że niniejszy zapis wskazuje na konieczność rozliczenia Wykonawcy z Zamawiającym dopiero w momencie wydania certyfikatu a nie w momencie przekazania produktu jak zestaw do podpisu kwalifikowanego lub kodu pozwalającego na odnowienie kwalifikowanego podpisu elektronicznego czy kodu na wydanie certyfikatu niekwalifikowanego. Wykonawca informuje, że w ramach opisanego procesu w którym Zamawiający może realizować weryfikację tożsamości osób mających otrzymać podpisy kwalifikowane czy składać wnioski o odnowienie certyfikatów kwalifikowanych i składać wniosków o certyfikaty niekwalifikowane w terminach zupełnie nie związanych z dostawą niniejszych produktów przez Wykonawcę, Wykonawca nie ma możliwości kontrolowania terminów wydania wskazanych certyfikatów a jedynie moment dostarczenia produktu w postaci zestawu do podpisu lub kodu. Ze względu na powyższe Wykonawca wnosi o zmianę zapisu na: „Potwierdzenie należytej realizacji przedmiotu umowy w zakresie odbioru kodów on-line lub zestawów do wydania/odnowienia certyfikatów, dokonane będzie każdorazowo przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru, potwierdzającego odbiór odnowionych/wydanych certyfikatów.” W przypadku pozostawienia niniejszego zapisu przez Zamawiającego, Wykonawca będzie musiał realizować dodatkowe czynności pozwalające na kontrolowanie procesu wydania certyfikatów po stronie Zamawiającego, do czego zaangażowanych zostanie kilku dodatkowych pracowników Wykonawcy. Wykonawca informuje, że wówczas ze względu na większe obłożenie pracą kilku pracowników w celu obsługi umowy z Zamawiającym i tym samym zwiększanie kosztów umowy będzie miało to wpływ na wysokość ceny wskazanej przez Wykonawcę w ofercie gdyż Wykonawca ma obowiązek skalkulować wszelkie koszty obsługi każdej realizowanej umowy i uwzględnić je w wycenie. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę § 2 ust 1 zgodnie z powyższym. 4. Pytanie: Wykonawca wnosi o wyjaśnienie treści §9 ust. 2: „Strony postanawiają, że Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania Umowy lub jej części w trybie natychmiastowym (bez wypowiedzenia) lub odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się przez Zamawiającego, w szczególności o wszczęciu postępowania likwidacyjnego przedsiębiorstwa Wykonawcy.” Niniejszy zapis nie wskazuje na powody, w których Zamawiający może wypowiedzieć umowę. Zamawiający wskazuje, że wypowie umowę w terminie 30 dni od dnia dowiedzenia się przez Zamawiającego, jednakże nie wskazuje o „dowiedzenia się” jakich informacji. Wykonawca wnosi o doprecyzowanie powodów i sytuacji w Jakich Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wypowiedzenia umowy. Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapisy projektowanych postanowień umowy. Po zmianie, treść § 9 ust. 2 brzmi następująco: Strony postanawiają, że Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy lub jej części w trybie natychmiastowym (bez wypowiedzenia) lub odstąpienia od Umowy, w terminie 30 dni od dnia uzyskania przez Zamawiającego informacji o likwidacji przedsiębiorstwa wykonawcy, lub nakazaniu przez organ publiczny zajęcia majątku Wykonawcy. 5. Pytanie: Wykonawca zwraca się z prośbą o przesuniecie terminu składania ofert do dnia 19.07.2024 r. do końca dnia. Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapisy zapytania ofertowego i wydłuża termin na składanie ofert do 19.07.2024 r. do godz. 10:00. |
Komunikaty