Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-07-2024 13:49:00 |
Składania : | 25-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 25-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana sztucznej nawierzchni trawiastej na boisku piłkarskim zbudowanym w ramach Programu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu.
2. Zakres zamówienia polega w szczególności na:
1) Rozbiórce (zdjęcie) istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej o grubości ok. 3 - 5 cm wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych odpadów.
2) Wyrównanie wierzchniej warstwy klinującej z kruszywa kamiennego.
3) Wykonanie warstw technologicznych nawierzchni z trawy syntetycznej o grubości 60-63 mm. Zasyp boiska odpowiednią ilością piasku kwarcowego oraz granulatu EPDM w kolorze szarym/czarnym wcieranego pomiędzy źdźbła trawy.
4) Utylizacja wyeksploatowanej i zdemontowanej sztucznej nawierzchni trawiastej.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa Dokumentacja projektowa, STWiOR, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 3 do SWZ – Dokumentacja dla zadania.
4. UWAGA ! Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy Pzp. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panem Mirosławem Bartnikiem e-mail: miroslaw.bartnik@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 034, Panem Krystianem Laskowskim, e-mail: krystian.laskowski@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 029 lub Panią Beatą Grobarek-Gierczak, e-mail: beata.grobarek-gierczak@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 019. Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
5. Odbiór poszczególnych robót następował będzie na zasadach określonych w umowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić w terminie 7 dni kalendarzowych Zamawiającemu harmonogram realizacji poszczególnych elementów robót.
7. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji odbiorowej, zawierającej dokumentację powykonawczą w tym komplet dokumentów potwierdzających charakterystykę, parametry oraz właściwości użytkowe zastosowanych materiałów i wyrobów budowlanych oraz podpisane przez Wykonawcę w oryginale dokumenty gwarancyjne. Wykonawca tak skompletowaną dokumentację odbiorową zobowiązany jest przygotować w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD i przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego robót.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania na każdorazowy wniosek Zamawiającego informacji dotyczących postępu robót w zakresie zgromadzonych dokumentów, etapu pozyskania uzgodnień i zezwoleń, zaawansowania prac i wszelkich innych istotnych zdarzeń zachodzących w trakcie realizacji inwestycji wraz z przekazaniem kopii dokumentów we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, w terminie do 3 dni.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-25 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia to: 541 200,00 zł brutto. |
2024-07-23 15:01 | Szymon Małecki | Odpowiedzi na pytania Wykonawców III |
2024-07-19 15:28 | Szymon Małecki |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców
II
z
dnia
19.07.2024
r.
UWAGA 1: Zamawiający zmienił treść załącznika nr 3 - Dokumentacja dla zadania UWAGA 2: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert. Odpowiedzi na pytani [...].pdf |
2024-07-16 14:45 | Szymon Małecki |
Odpowiedzi
na
pytania
Wykonawców. UWAGA 1: Zamawiający zmienił treść załącznika nr 3 - Dokumentacja dla zadania UWAGA 2: Zmiana terminu składania i otwarcia ofert. Odpowiedzi na pytani [...].pdf |
Komunikaty