Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa kopert biurowych DL SK do Urzędu Miejskiego w Starachowicach

Monika Mazurkiewicz
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2024 12:18:00
Składania : 10-07-2024 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Dostawa kopert biurowych DL SK do Urzędu Miejskiego w Starachowicach”.

I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice

II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa białych kopert biurowych DL SK samoklejących, okno prawe w ilości 50.000 szt (słownie: pięćdziesiąt tysięcy sztuk).

Specyfikacja:

koperty papierowe białe offset,

SK samoklejące (klej znajduje się na dwóch zaklejających powierzchniach),

DL mieści kartkę formatu 1/3 A4,

wymiary koperty: 110 x 220 mm,

wymiary okienka: 45 x 90 mm,

oko prawe,

kolor: biały,

ilość: 50.000 szt

gramatura papieru 75 gr/m2.

Produkt musi być fabrycznie nowy (w l gatunku), dopuszczony do obrotu użytkowania zgodniez obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Produkt ma być dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. koszt dostawy, opakowania, itp. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie podatki, łącznie z podatkiem od towarów i usług - VAT oraz podatkami i opłatami lokalnymi.

III. Forma płatności - Zamawiający dokona zapłaty na podstawie poprawnie wystawionej faktury przelewem na konto będące własnością Wykonawcy, wskazane na fakturze, które zostało zgłoszone do białej listy podatników VAT, w terminie do 30 dni licząc od daty jej doręczenia.

IV. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych.

V. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy, w ramach dostawy jednorazowej. Transport zamawianych artykułów - na koszt Wykonawcy, na adres: Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice.

Kancelaria – I piętro budynku.

UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Podanie przez Zamawiającego nazwy producenta służy jedynie do określenia wymogów minimalnych dla danego artykułu.

VI. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto.

VII. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.

Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.

Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.

VIII. Badania ofert: 1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 3. Oferta zostanie odrzucona jeśli: • jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym • Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających. VII. Miejsce oraz termin składania ofert: • Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS • Termin składania ofert- 10.07.2024 roku do godz. 9:30. VIII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny. IX.Osoba uprawniona do kontaktów: Referat Administracji i Kadr tel.(41) 322-1055 lub kom. 600-475-617. Załączniki: Zał. nr 1-Formularz ofertowy Zał. nr 2- Projekt umowy
























Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41/ 322 1055.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.pdf pdf 130.48 2024-07-03 12:18:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 103.52 2024-07-03 12:18:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 125.12 2024-07-03 12:18:00 Postępowanie
foto1.png png 558.71 2024-07-03 12:18:00 Postępowanie
foto2.png png 853.52 2024-07-03 12:18:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.pdf pdf 130.48 2024-07-03 12:18:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa kopert biurowych DL SK do Urzędu Miejskiego w Starachowicach - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy.p [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 25