Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (laptop z oprogramowaniem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym wraz z torbą, urządzenie wielofunkcyjne z tonerami, tablety, oprogramowanie biurowe do prowadzenia zajęć) do Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w ramach projektu pn. „Płocki Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.

Magdalena Rębelska – Jóżwiak
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2024 15:05:00
Składania : 08-07-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Gmina – Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1, 09-400 Płock zaprasza do składania ofert na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania (laptop z oprogramowaniem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym wraz z torbą, urządzenie wielofunkcyjne z tonerami, tablety, oprogramowanie biurowe do prowadzenia zajęć) do Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w ramach projektu pn. „Płocki Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.

 

 

 Wymagane dokumenty:

·         Zamawiający wymaga załączenia do oferty, złożonej przez Platformę Zakupową, skanu wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę, formularza oferty oraz wymaganych załączników.

·         Oferent wypełniając ofertę na Platformie Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/um_plock) wskazuje cenę jednostkową netto oraz określa właściwą stawkę podatku VAT.

·         W przypadku, gdy cena oferowana brutto na platformie zakupowej jest inna niż podana w formularzu oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto z formularza ofertowego. W takiej sytuacji Zamawiający dokona edycji oferty zgodnie z załączonym przez Oferenta formularzem.

·         W przypadku oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej Zamawiający wezwie Oferenta do złożenia wyjaśnień złożonej oferty.

·         W przypadku, gdy Oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko oferentów, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

·         Oferent do oferty załączy specyfikację techniczną proponowanego sprzętu lub wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp., które będą potwierdzały wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia.

·         W przypadku podpisania formularza oferty przez Pełnomocnika, do oferty należy załączyć skan pełnomocnictwa osoby lub osób podpisujących ofertę.

·         Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

·         W przypadku złożenia oferty, której cena przewyższa środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia, Zamawiający może unieważnić postępowanie.

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.

·         Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

·         Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane.

·         W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

·         Uwaga! Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%).

 

Kryteria oceny ofert – cena - 100%

 

Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową Zamawiającego, która znajduje się na stronie https://platformazakupowa.pl/um_plock do dnia i godziny wskazanej na platformie.


W załączeniu przekazuję:

·         Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1

·         Formularz oferty – załącznik nr 2

·         Wzór umowy

·         Oświadczenia

·         Klauzule informacyjne RODO (3 załączniki)


Z poważaniem

Magdalena Rębelska-Jóźwiak

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opz - załącznik 1.docx docx 71.35 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie
oświadczenia.doc doc 135 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie
umowa.docx docx 111.66 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie
Załacznik 3_Klauzula _RODO.docx docx 64.69 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie
Załacznik 4_Klauzula informacyjna Instytucji Pośredniczącej.docx docx 62.1 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie
Załacznik 5_Klauzula informacyjna Instytucji Zarzadzającej.docx docx 51.16 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie
Załącznik 2_formularz oferty.doc doc 134 2024-07-02 15:05:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania (laptop z oprogramowaniem biurowym, oprogramowaniem antywirusowym wraz z torbą, urządzenie wielofunkcyjne z tonerami, tablety, oprogramowanie biurowe do prowadzenia zajęć) opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku do postępowania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3021 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 82