Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-07-2024 16:27:00 |
Składania : | 15-07-2024 16:30:00 |
Otwarcia : | 16-07-2024 08:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie ofertowe
Usługowe przeprowadzenie kontroli wewnętrznej
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach w 2024 (lipiec-grudzień 2024 r.)
1. Przedmiot zapytania:
Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach w 2024 roku
(lipiec-grudzień 2024 r.).
3.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r.
4. Wymogi Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach w 2024 roku
2. Do zadań usługodawcy należeć będzie:
a) przeprowadzenie co najmniej 3 kontroli wynikających z planu kontroli wewnętrznej na II półrocze 2024 r.
b) sporządzenie sprawozdań i przygotowanie niezbędnych materiałów z kontroli do publikacji w BIP,
c) sporządzenie pisemnych sprawozdań po zakończeniu kontroli II półrocza 2024 r. do 10 stycznia 2025r.
d) usługi doradcze mające na celu usprawnienie procesu zarządzania oraz funkcjonowania kontroli zarządczej.
3. Termin realizacji zamówienia: od lipca 2024 r. umowy do 31 grudnia 2024r.
4. Wymagania dotyczące wykonawcy:
- doświadczenie w zakresie przeprowadzenia co najmniej 3 kontroli w jst.
- oświadczenie Wykonawcy,
- oferta cenowa.
5. Sposób przygotowania:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej (na załączonym formularzu - "Oferta cenowa". Oferty otrzymane przez zamawiającego po wyznaczonym terminie nie zostaną uwzględnione.
Oferty należy składać na email: biuropodawcze@sosnicowice.pl do dnia 15.07.2024 r. lub do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach, ul. Rynek 19, Sośnicowice.
W przypadku pytań , proszę o kontakt pod nr tel/ 32 235 86 07.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 335 8607
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty