Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-07-2024 12:11:00 |
Składania : | 10-07-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2024 11:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7021.9.2024.KZ Krosno, dnia 01.07.2024 r.
OGŁOSZENIE
Postępowanie przeprowadzone w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 8 pkt 1 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 632, fax. 13 47 43 624, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
1. Ogłasza, że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.
„Modernizacja fontann na terenie Miasta Krosna - ułożenie mozaiki niecki fontanny na krośnieńskim Rynku”
2. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV:
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 Roboty budowlane
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 września 2024 r.
do dnia 31 października 2024 r.
4. Okres gwarancji: 3 lat.
5. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi ułożenie mozaiki niecki fontanny o powierzchni ok. 38 m2 - uszczegółowiony obmiar, należy wykonać indywidualnie.
Zakres podstawowych robót:
1) Skucie istniejących płytek
2) Przygotowanie powierzchni betonowych, pod ułożenie mozaiki niecki – wyrównanie dna oraz ścian wewnętrznych zbiornika - niecki fontanny
3) Wyrównanie i uszczelnienie niecki fontanny elastyczną masą uszczelniającą odporną na działanie wody i wibracje hydro wodne fontanny.
4) Oblicowanie niecki mozaiką szklaną –wg istniejącego koloru podobnego lub równoważnego wg stanu istniejącego.
5) Fugowanie mozaiki fugami żywicznymi
6) Demontaż i montaż odpływów cyrkulacyjnych chromoniklowych 12 szt. ø 100 mm
7) Demontaż i montaż rozetek z blachy chromoniklowej z czyszczeniem i ewentualnym polerowaniem elementów chromoniklowych
8) Demontaż i montaż lamp fontanny 19 szt.
9) Obróbka glazurnicza wokół dysz 16 szt. średnicy ø 40 mm i 1 szt. dyszy głównej średnicy ø 65 mm
10) Obróbka wokół 3 szt. lamp podświetlających dyszę główną– wykonanie otworów w mozaice średnicy ~ ø20 mm - montaż lamp i uszczelnienie otworów.
11) Wykonanie 19 szt. otworów ~ø25 mm pod tuleje mosiężne dla przewodów zasilających oświetlenie lamp elektrycznych DC 24V.
12) Wykonanie 19 szt. tulei mosiężnych o długości ok. 300 mm zakończonych obustronnie dławicami kablowymi mosiężnymi klasy IP68 umożliwiającymi wymianę okablowania lamp oświetlających fontannę.
13) Wykonanie uszczelnienia hermetycznego niecki fontanny: dysz, tulei i niecki fontanny.
14) Obróbka i uszczelnianie wokół wylotu spustów wody 12 szt. ø100 mm dla przelewu recyrkulacyjnego wody fontanny.
15) Renowacja i impregnacja oblicowania kamienia piaskowca trzy krotne nanoszenie warstw impregnacyjnych wraz z czyszczeniem - ok. 40 m2
16) Wymiana uszkodzonej kamiennej płyty maskującej z piaskowca o wymiarach ok. 0,2 m2 z informacją „Nie dotykać urządzenie elektryczne + symbol ostrzegawczy” z montażem w polerowanej ramce wykonanej ze stali chromoniklowej oraz montażem uchwytów mocujących wykonanych ze stali chromoniklowej.
17) Uzupełnienie wymiana fugi żywicznej
18) Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu.
19) Wykonanie próby wodnej
Z uwagi na agresywne środowisko wodne w fontannie należy stosować wyłącznie materiały odporne chemicznie stosowane dla systemów basenowych odpornych dla stosowanej chemii przy uzdatnianiu wody.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
7. Dokumenty dotyczące zamówienia:
- formularz ofertowy,
8. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
9. Sposób przygotowania oferty:
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku .
b) Kosztorys ofertowy musi być podpisany przez Oferenta.
c) Ofertę należy złożyć elektronicznie przez portal https://platformazakupowa.pl/
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17 czerwca 2024 r., do godziny: 11:00 w formie elektronicznej na adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl
Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 17 czerwca 2024 r. o godz. 11:05 w Urzędzie Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5.
10. Załączniki dołączone do zapytania ofertowego:
- Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
11. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 20 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury.
12. Warunki wymagane od Wykonawcy lub Osoby fizycznej
Wykonawca lub osoba fizyczna załączy następujące dokumenty:
1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - załącznik nr 1,
Informacja: Wykonawcą w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która: ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę.
13. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsca złożenia:
Wykonawca lub osoba fizyczna może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, kierując swoje zapytania na piśmie. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się w sprawie jest inspektor Krzysztof Zaborowski - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej w Krośnie, ul. Bieszczadzka 5, pokój Nr 212, tel. 13 474 36 32
Sposób porozumiewania się:
Pisemnie pocztą elektroniczną, przez platformę zakupową lub
e-mail: zaborowski.krzysztof@um.krosno.pl
14. Sposób składania ofert :
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
1. Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową https://platformazakupowa.pl elektronicznie:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 lipca 2024 r., do godziny: 11:00 w formie elektronicznej na adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl
2. Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 10 lipca 2024 r. o godz. 11:05 w Urzędzie Miasta Krosna
Informacja: Do złożenia oferty nie przekraczającej kwoty 130 tys. złotych netto, nie jest wymagany podpis elektroniczny. Skan oferty umieścić na platformie zakupowej. Ofertę, należy podpisać czytelnym podpisem.
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Inspektor Krzysztof Zaborowski Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 212, tel. (13) 47 43 632
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-22 16:21 | Krzysztof Zaborowski | W załączeniu protokół z otwarcia ofert |
Komunikaty