Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Kompletna aktualizacja dokumentacji normy ISO 27001:2022-10

Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2024 14:26:00
Składania : 02-07-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP  i ma na celu uzyskanie ofert na Aktualizacja dokumentacji normy ISO 27001:2022-10


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Warunki zakupu

 - Termin realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2024 r. dni roboczych od dnia  wyboru ofert

- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie  

  wykonawcy

- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dnia zakończenia aktualizacji systemu ISO 

  pod wskazany przez zamawiającego adres e-mail,

- Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na Stronie https://platformazakupowa.pl.

- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy

- Wykonawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury

  z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.

Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe warunki -nie należy składać oferty.

Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.

Szczegóły zamówienia:

-Wszelkie koszty związane z montażem urządzeń między innymi: demontaż istniejącej jednostki (utylizacja), montaż nowej, dopasowanie do istniejącego układu pomieszczeń,  uruchomienie, sprawdzenie wydajności itp. wymaganych przez producenta a niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia po zamontowaniu w danym miejscu, Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty!

- Wykonawca musi przeszkolić z obsługi urządzeńwyznaczone osoby przez Zamawiającego  i potwierdzić to protokołem;

- Po wykonaniu usługi Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu niezbędne dokumenty (protokoły) wymagane obecnymi przepisami.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 305, Anna Wiśniewskja



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompletna aktualizacja dokumentacji normy ISO 27001:2022-10 Aktualizacja istniejącej normy normy ISO 27001:2022-10 do istniejącego w Szpitalu Zintegrowanego Systemu Zarządzania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 40% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wdrożenia do 31 sierpnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" waga 20% (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Minimum 6 wdrożeń systemów 27001 w podmiotach leczniczych - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" waga 20% (0)
6 Uprawnienia co najmniej dwóch osób w zakresie audytowania audytorów cyberbezpieczeństwa - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję", waga 20% (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 36