-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 947914
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Kompletna aktualizacja dokumentacji normy ISO 27001:2022-10
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Infrastruktury i Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-28 14:26:00
-
Składania2024-07-02 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Szpitala Powiatowego im. Alfreda Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na Aktualizacja dokumentacji normy ISO 27001:2022-10
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Warunki zakupu
- Termin realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2024 r. dni roboczych od dnia wyboru ofert
- Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie
wykonawcy
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dnia zakończenia aktualizacji systemu ISO
pod wskazany przez zamawiającego adres e-mail,
- Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na Stronie https://platformazakupowa.pl.
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy
- Wykonawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury
z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe warunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
Szczegóły zamówienia:
-Wszelkie koszty związane z montażem urządzeń między innymi: demontaż istniejącej jednostki (utylizacja), montaż nowej, dopasowanie do istniejącego układu pomieszczeń, uruchomienie, sprawdzenie wydajności itp. wymaganych przez producenta a niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzenia po zamontowaniu w danym miejscu, Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty!
- Wykonawca musi przeszkolić z obsługi urządzeń, wyznaczone osoby przez Zamawiającego i potwierdzić to protokołem;
- Po wykonaniu usługi Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu niezbędne dokumenty (protokoły) wymagane obecnymi przepisami.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 305, Anna Wiśniewskja
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-02
10:28:47
|
Sekcja Infrastruktury i Logistyki |
Szanowni
Państwo, w załączeniu protokół z postępowania. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?