Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup, dostawa oraz montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Pruszcz Gdański.

Anna Niedzielska
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2024 12:42:00
Składania : 04-07-2024 12:00:00
Otwarcia : 04-07-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na zakup, dostawę oraz montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Pruszcz Gdański.  

 

I.     Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

II.   Przedmiot  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

·       zakup, dostawa oraz montaż 1 (jednej) sztuki lampy hybrydowej na drodze gminnej w Mokrym Dworze, obręb Mokry Dwór [0006], działka nr 167  przy budynku nr 15b w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

·       zakup, dostawa oraz montaż 1 (jednej) sztuki lampy hybrydowej w Mokrym Dworze, obręb Mokry Dwór [0006], działka nr 82/1 w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

·       zakup, dostawa oraz montaż 1 (jednej) sztuki lampy hybrydowej na drodze gminnej w Rokitnicy na ul. Sadowej, obręb Rokitnica [0013], działka nr 6/74 w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

III.  Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został w całości zrealizowany przez Wykonawcę nie później niż 60 dni od dnia zawarcia umowy.

IV. Sposób przygotowania oferty:

1.   Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.   Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia..

V.   Badanie ofert:

1.   Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024r.   poz. 507).

2.   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

3.    W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4.    Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie
3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.

5.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.

6.    Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

7.   Oferta zostanie odrzucona jeśli:

     - jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

     - Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
       wyjaśnień.

Pouczenie:

Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2024 r. poz. 507), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

1.     Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.     Termin składania ofert -  04.07.2024 r. godzina 12:00

VII.    Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.

Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 70 3 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.

Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r.  poz. 1605 z późn. zm.).

VIII.  Osoba uprawniona do kontaktów:

Anna Niedzielska tel. 600 809 081

e-mail: aniedzielska@pruszczgdanski.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 2086.48 2024-06-28 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- Projekt umowy.pdf pdf 3660.02 2024-06-28 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 3- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 1274.59 2024-06-28 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- Klauzula RODO.pdf pdf 852.62 2024-06-28 12:42:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- Oferta cenowa Wykonawcy.pdf pdf 656.26 2024-06-28 12:42:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa oraz montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Pruszcz Gdański. - 1 kpl. Urząd Gminy Pruszcz Gdański
Zakątek 1
83-000, Juszkowo
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Projekt umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z projektem umowy oraz potwierdzić akceptację jej warunków wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganego oświadczenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oferta cenowa Wykonawcy - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oferty cenowej zgodnie z załączonym wzorem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Zdolność techniczna - Wykonawca wykaże, że w okresie 2 lat przed dniem złożenia oferty wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na dostawie i montażu lampy hybrydowej ulicznej w ilości 1 sztuki. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych norm - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganych dokumentów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 109