Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4251.24.2024.JTB Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz remontu nawierzchni dojścia i dojazdu do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej 1 Maja 19-21 w Jastrzębiu-Zdroju.

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 27-06-2024 09:47:00
Składania : 05-07-2024 09:00:00
Otwarcia : 05-07-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej 1 Maja 19-21
w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie-Zdrój zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz remontu nawierzchni dojścia i dojazdu do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej 1 Maja 19-21 w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej niezbędnej do wykonania remontu kanalizacji sanitarnej i deszczowej usytuowanej na działce wspólnoty mieszkaniowej wraz z podłączeniem do budynku oraz remont nawierzchni dojścia i dojazdu do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 1 Maja 19-21 w Jastrzębiu-Zdroju, w tym wykonanie:

a) projektu budowlanego,

b) projektów wykonawczych,

c) przedmiaru robót,

d) kosztorysu inwestorskiego,

e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2.1.1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem pozyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

2.1.2. Przed rozpoczęciem prac projektowych należy dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego.

2.1.3. Dane techniczne budynku WM 1 Maja 19-21:

a) kubatura użytkowa: 3.501,00 m3

b) powierzchnia zabudowy: 315,12 m2

c) rok budowy: ok. 1966 r.

2.1.4. Budynek Wspólnoty Mieszkaniowej 1 Maja 19-21 to budynek wielorodzinny mieszkalno-usługowy składający się z dwóch samodzielnych segmentów o wymiarach w rzucie 13,33m x 11,82m oddzielonych dylatacją. Segmenty posiadają trzy kondygnacje nadziemne, piwnice oraz po 1 klatce schodowej. Konstrukcję nośną stanowią trzy ściany nośne podłużne,
na których opierają się stropy DZ-3. Partery obu segmentów użytkowane są jako sklepy oraz ich zaplecza. Wejścia do lokali mieszkalnych i pomieszczeń usługowych usytuowane są po przeciwległych stronach. Pozostałe kondygnacje nadziemne użytkowane są jako mieszkania.

Budynek wyposażony jest w instalacje: wodociągową, kanalizację sanitarną, deszczową, instalację elektryczną, centralnego ogrzewania, odgromową, gazową, wentylację grawitacyjną, przewody kominowe, instalację domofonową.

2.2. Zakres dokumentacji powinien obejmować:

1. projekty budowlane i wykonawcze wszystkich branż – po 4 egz. (w tym 2 egz. jako załącznik do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę),

2. kosztorys inwestorski szczegółowy i uproszczony – po 2 egz.,

4. przedmiar robót – 2 egz.,

5. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż – 2 egz.,

6. pełną dokumentację w wersji cyfrowej na nośniku CD/DVD zgodnie z założeniami projektowymi.

2.3. Zakres i ilość dokumentacji projektowej oraz zakres robót, które należy uwzględnić w dokumentacji projektowej został szczegółowo określony w Założeniach do projektowania stanowiących Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

2.4. Wykonawca dokumentacji zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności wersji papierowej z wersją cyfrową.

2.5. Projekt należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej.

2.6. Dokumentacja podlegać będzie zgłoszeniu rozpoczęcia robót w Wydziale Architektury UM Jastrzębie-Zdrój.
W przypadku, gdy zakres prac projektowych przekraczać będzie procedurę zgłoszenia, należy
uzyskać pozwolenie na budowę.

2.7. Dokumentację należy opracować w sposób umożliwiający przeprowadzenie procedury udzielania zamówień dla Wspólnot mieszkaniowych w oparciu o ustawę KC. Dokumentacja powinna zawierać wycenę wszystkich prac i robót towarzyszących (w formie opisowej lub graficznej). Z uwagi na zachowanie zasad uczciwej konkurencji, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
oraz w
dokumentacji projektowej i przedmiarze robót nie należy posługiwać się nazwami własnymi materiałów. Do dokumentacji należy dołączyć wykaz materiałów wygenerowany z kosztorysu szczegółowego wraz ze wskazaniem charakterystyki i parametrów istotnych z punktu widzenia Projektanta.

2.8. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia określa Założenia do projektowania (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

2.9. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, wzorze umowy bądź w Założeniach
do
projektowania, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.




3. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:

a) Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub z ograniczeniami
pozwalającymi na realizację zadania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

b) Dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń lub z ograniczeniami
pozwalającymi na realizację zadania w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie drogi dojazdowej (wewnętrznej)
w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.

c) Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby/osób wskazanej/nych wyżej.

d) Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej jedną dokumentację projektową
w zakresie
remontu/przebudowy lub wykonania nowej instalacji wodociągowej, sanitarnej lub deszczowej zewnętrznej bez określania wartości wykonanej usługi oraz co najmniej jedną dokumentację projektową w zakresie zagospodarowania terenu, w tym remontu lub wykonania nawierzchni bez określania wartości wykonanej usługi.

Jeżeli Wykonawca wykonał dokumentację projektową zawierającą oby dwa w/w zakresy w jednym projekcie, Zamawiający dopuszcza przedłożenie takich referencji.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego projekt/projekty w w/w zakresie był/były wykonany(e), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.


4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.11.2024 r.

4.1. Za termin zakończenia zamówienia uznaje się termin przekazania Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów. Przekazanie dokumentacji będzie odbywać się etapowo:

ETAP I

1) Przekazanie koncepcji do sprawdzenia:

- w wersji elektronicznej, e-mailowo.

Zamawiający dokona sprawdzenia dokumentacji w terminie do 10 dni od przekazania i dokona jej zatwierdzenia lub prześle
e-mailowo Wykonawcy ewentualne uwagi.

ETAP II

2) Przekazanie dokumentacji do sprawdzenia w zakresie i ilościach:

- projekt budowlany i wykonawczy w wersji papierowej – 1 szt.,

- kosztorys inwestorski w wersji papierowej – 1 szt. (szczegółowy).

Zamawiający dokona sprawdzenia dokumentacji w terminie do 7 dni od przekazania i dokona jej zatwierdzenia lub zwróci Wykonawcy wraz z ewentualnymi uwagami.

ETAP III

    3) Przekazanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę:

    - projekt budowlany oraz projekt wykonawczy w wersji papierowej – 2 szt. (dodatkowe 2 egzemplarze będą stanowiły załącznik do wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę),

    - kosztorys inwestorski - w wersji papierowej – 2 szt. uproszczony + 2 szt. szczegółowy,

- przedmiar robót w wersji papierowej – 2 szt.,

    - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - w wersji papierowej – 2 szt.

    4) Przekazanie wszystkich w/w dokumentów - w wersji elektronicznej – na płycie CD/DVD – 1 szt (w formacie *.pdf oraz
    w formacie edytowalnym).

    4.2. Zamawiający dokona weryfikacji złożonych dokumentów w terminie do 7 dni roboczych od terminu ich otrzymania
    i
    dokona ich zatwierdzenia lub zwróci Wykonawcy wraz z wykazem ewentualnych uwag i usterek. Wykonawca będzie zobowiązany usunąć usterki lub dokonać poprawek do 5 dni roboczych od otrzymania powiadomienia. Po akceptacji dokumentacji zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego usługi.

4.3. Okres sprawdzenia dokumentacji przez Zamawiającego nie będzie wliczony do terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji.


5. GWARANCJA I RĘKOJMIA:

5.1. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady dokumentacji projektowej na okres minimum
12 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.

5.2. Wykonawca projektu udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady w dokumentacji projektowej na okres
minimum 12 miesięcy od daty spisania protokołu końcowego odbioru robót zrealizowanych na podstawie dokumentacji.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 217.92 2024-06-27 09:47:00 Postępowanie
Założenia projektowe - Zał. nr 3.pdf pdf 121.73 2024-06-27 09:47:00 Postępowanie
Mapka 1 Maja 19-21.pdf pdf 2766.23 2024-06-27 09:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Uprawnienia budowlane - Kserokopia uprawnień budowlanych bez ograniczeń lub z ograniczeniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Uprawnienia budowlane - Kopia uprawnień budowlanych bez ograniczeń lub z ograniczeniami do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie drogi dojazdowej wewnętrznej w rozumieniu przepisów o drogach publicznych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Zaświadczenie o przynależności OIIB - Kserokopia aktualnego na dzień składania oferty zaświadczenia o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Referencje, poświadczenia - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie projektu np. referencje, poświadczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt d) Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 85