Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-27-2024 Wykonanie prac remontowych pokoi biurowych (m.in. malowanie i wymiana wykładziny) w budynku WSA w Warszawie przy ul. Pankiewicza 4.

Termin:
Zamieszczenia : 27-06-2024 07:07:00
Składania : 05-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 05-07-2024 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania zamawiającego.

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych, w szczególności:

   1) malowanie pokoi biurowych;

   2) wymiana wykładziny w pokojach biurowych (wykładzina zakupiona przez zamawiającego);

2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy

3. Realizacja prac podlega ograniczeniom i prace mogą być wykonywane:

 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00;

 2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00.

3. Warunki realizacji przedmiotu umowy precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2.


Uwagi do OPZ:

1) opróżnienie szaf/biurek z dokumentów i ich spakowanie do pojemników plombowanych jest po stronie zamawiającego, a zadaniem wykonawcy jest wyniesienie i wniesienie pojemników z dokumentami do pomieszczeń, w których będą wykonywane prace;

2) utylizacja wykładziny jest po stronie wykonawcy.

3) wymianie podlegają również cokoły z wykładziny ("paski z wykładziny"), co jest wykonywane w celu ujednolicenia kolorystyki posadzki.


WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże  zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca: w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto.

2. Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunku udziału w postępowaniu określonego w ust. 1, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.

3. Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz robót stanowiący załącznik nr 3 oraz referencje.

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca by wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną terenu realizacji prac.  Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.

 Aby umówić się na wizję lokalna należy skontaktować się z: 

p. Zbigniewem Kowalskim - tel. 22 553 70 33, 

e-mail: zbigniew.kowalski@warszawa.wsa.gov.pl

P. Dariuszem Florkiem - tel. 22 553 70 24,

e-mail dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl

 

KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT

Kryteria wyboru: [C] cena oferty - 100%.

 

WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

1. W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  lub pod nr telefonu:

1) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia Zbigniew Kowalski - tel. 22 553 70 33.

2) w sprawach proceduralnych: Piotr Kosicki - tel. 22 553 78 65, Magdalena Jańczuk - tel. 22 553 78 66.

2. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Dodatkowe informacje związane z obsługą platformy - proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy.

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-06-27 07:07:00 Postępowanie
Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ..pdf pdf 98.34 2024-06-27 07:07:00 Postępowanie
Wykaz robót .docx docx 14.53 2024-06-27 07:07:00 Postępowanie
załącznik nr 2_wzór umowy WSA-ZP-PP-27-2024.pdf pdf 300.31 2024-06-27 07:07:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dwukrotne malowanie ścian w pokojach biurowych kolor kremowy mat zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 1200 m^2 - (0)
2 demontaż i utylizacja starej wykładziny oraz zerwanie starej warstwy klejowej zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 630 m^2 - (0)
3 montaż wykładziny dostarczonej przez zamawiającego zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy (tylko robocizna - wykładzina jako materiał powierzony przez Zamawiajacego) 630 m^2 - (0)
4 pozostałe prace dodatkowe w pokojach biurowych- m. in zabezpieczenie podłóg przed malowaniem, uzupełnienie ubytków, przenoszenie mebli , sprzętu IT, prace porządkowe itp. zgodnie z OPZ oraz wzorem umowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami umowy: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, prace będą mogły być prowadzone: 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00; 2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Zapoznałem się z OPZ, wzorem umowy oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
9 Oświadczenie 6 - Niniejszym oświadczam że w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizowałem co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto - proszę potwierdzić wpisując: " Potwierdzam" oraz na potwierdzenie należy załączyć wykaz robót wraz z referencjami lub wykaz i protokół potwierdzający prawidłowe wykonanie usługi (dokumenty podpisuje uprawniony przedstawiciel wykonawcy - dokumenty należy zeskanować w formacie PDF i załączyć do oferty) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Gwarancja - Oświadczam, że udzielę 2 letniej gwarancji na wykonane prace, zgodnie z zapisami wzoru umowy. proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 122