-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 946456
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WSA-ZP-PP-27-2024 Wykonanie prac remontowych pokoi biurowych (m.in. malowanie i wymiana wykładziny) w budynku WSA w Warszawie przy ul. Pankiewicza 4.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-27 07:07:00
-
Składania2024-07-05 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-05 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni
Państwo,
Informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem
wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
-
zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi biurowych, w szczególności:
1) malowanie pokoi biurowych;
2) wymiana wykładziny w pokojach biurowych
(wykładzina zakupiona przez zamawiającego);
2.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace w terminie 6 tygodni od daty zawarcia
umowy
3.
Realizacja prac podlega ograniczeniom i prace mogą być wykonywane:
1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00
do następnego dnia do 7.00;
2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do
godz. 7.00.
3.
Warunki realizacji przedmiotu umowy precyzuje Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2.
Uwagi do OPZ:
1) opróżnienie szaf/biurek z dokumentów i ich spakowanie do pojemników plombowanych jest po stronie zamawiającego, a zadaniem wykonawcy jest wyniesienie i wniesienie pojemników z dokumentami do pomieszczeń, w których będą wykonywane prace;
2) utylizacja wykładziny jest po stronie wykonawcy.
3) wymianie podlegają również cokoły z wykładziny ("paski z wykładziny"), co jest wykonywane w celu ujednolicenia kolorystyki posadzki.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O
udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia
następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty
potwierdzając, że wykonawca: w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia
ofert, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu
wykładziny w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę
50.000 zł brutto.
2. Jeżeli
wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunku udziału w postępowaniu określonego
w ust. 1, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
3. Wykonawca
wraz z ofertą składa wykaz robót stanowiący załącznik nr 3 oraz referencje.
WIZJA LOKALNA
Zamawiający zaleca by wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną
terenu realizacji prac. Wizja lokalna
nie jest obowiązkowa.
Aby umówić się na wizję lokalna należy skontaktować się z:
p. Zbigniewem Kowalskim - tel. 22 553 70 33,
e-mail: zbigniew.kowalski@warszawa.wsa.gov.pl
P. Dariuszem Florkiem - tel. 22 553 70 24,
e-mail dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl
KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT
Kryteria
wyboru: [C] cena oferty - 100%.
WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA
OFERTOWEGO
1.
W przypadku pytań, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" lub pod nr telefonu:
1) w
sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia Zbigniew Kowalski - tel. 22
553 70 33.
2) w
sprawach proceduralnych: Piotr Kosicki - tel. 22 553 78 65, Magdalena Jańczuk -
tel. 22 553 78 66.
2.
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania
ofert.
Dodatkowe
informacje związane z obsługą platformy - proszę o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego
jest zawarcie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-17
12:39:54
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/N128/2024 z dn. 17.07.2024 Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?