Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-06-2024 11:05:00 |
Składania : | 02-07-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2. Termin realizacji zamówienia: 28.08.2024 r.
3. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.
4. Warunki płatności: przelewem w terminie do 30 dni od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru przedmiotu zamówienia i przedłożenia faktury VAT.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
Regulację przeprowadzić na 7 studniach zlokalizowanych na sieci kanalizacji sanitarnej, stanowiącej własność Gminy Grudziądz - wyznaczonych przez zamawiającego wg dokumentacji fotograficznej dołączonej do zapytania.
Regulacja polegać będzie na wymianie pierścienia odciążającego na studni, pokrywy najazdowej betonowej z otworem, pierścienia wyrównawczego pod właz o wysokości min. 100 mm oraz montażu włazu żeliwnego przejazdowego typu ciężkiego klasy D 400. Pod pierścieniem odciążającym należy zastosować wymianę podsypki piaskowej oraz wykonanie podbudowy z betonu B25 (C20/25). Nawierzchnię asfaltową należy zaplanować do odbudowy (wszystkie warstwy konstrukcyjne łącznie z ewentualną podbudową) w obrębie regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej. Zakres górnej warstwy uzależniony od stanu istniejącego drogi. W załączeniu rysunek pomocniczy z określonymi parametrami do regulacji studzienek.
Wykonawca w cenie oferty winien wkalkulować opłatę za zajęcie pasa drogowego.
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały projekcie umowy, stanowiącym załącznik do zapytania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty