Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.37671.28.2024.KS Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji pomieszczeń wraz z wymianą sieci wod.-kan. i c.o. w budynku administracyjnym ORW Dozamel w Kołobrzegu

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2024 12:01:00
Składania : 01-07-2024 12:00:00
Otwarcia : 01-07-2024 12:01:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

w związku z postępowaniem nr BZA.37671.28.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji pomieszczeń wraz z wymianą sieci wod.-kan. i c.o. w budynku administracyjnym ORW Dozamel w Kołobrzegu”.

 

 

I.       Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym: pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót – jeśli będą wymagane, uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, p.poż i BHP) i uzyskanie niezbędnych materiałów (w tym mapy do celów projektowych – jeśli będzie wymagana) na wykonanie modernizacji pomieszczeń wraz z wymianą sieci wod.-kan. i c.o. w budynku administracyjnym ORW Dozamel w Kołobrzegu, w tym przede wszystkim:

a) projektu budowlanego (projektu architektoniczno-budowlanego, projektu zagospodarowania terenu lub działki i projektu technicznego) lub projektu wymaganego do zgłoszenia robót – jeśli będzie wymagane,

b) projektu wykonawczego,

c) przedmiarów robót, oddzielnie dla każdego etapu robót,

d) kosztorysów inwestorskich, oddzielnie dla każdego etapu robót,

e) informacji BIOZ,

dla każdej wymaganej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, teleinformatycznej).

Dokumentację techniczną należy opracować przy uwzględnieniu posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji,  wykorzystaniu jej w możliwie największym stopniu wraz z dostosowaniem zastosowanych w niej rozwiązań do planowanych modernizacji.

a)    Projekt technologii kuchni wraz zapleczem magazynowo- socjalnym opracowany przez Biuro Usług Projektowych ABACUS – Biuro Usług Projektowych „Abacus” inż. Roman Góral z 2022 r.

b)   Projekt techniczny- instalacja wod-kan w budynku administracyjnym ORW Dozamel - Mastertech II Wojciech Woźniak w 2023r.

c)    Projekt techniczny – instalacja centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym ORW Dozamel - Mastertech II Wojciech Woźniak z Kołobrzegu w 2023 r.

d)   Projekt wykonawcy instalacji wentylacji mechanicznej - Pracownia Projektowo-Usługowa Inżynierii Środowiska- Rafał Lazarek.

e)   Projekt aranżacji wnętrz pomieszczeń kawiarni oraz technologii baru kawiarni w ORW Dozamel - Autorska Pracownia Projektowa Olga Wojewoda w 2023 r.

 

PLANOWANY ZAKRES MODERNIZACJI:

             ETAP I

·  przebudowa pomieszczeń mieszkalnych znajdujących się na piętrze budynku administracyjnego (zmiana sposobu użytkowania z pokoi mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomocnicze), przebudowa w obrębie sanitariatów oraz dostosowanie ich do nowych potrzeb. Modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej w zakresie niezbędnym do dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji,

·        przeprojektowanie powierzchni socjalnej na parterze, tak, aby wyodrębnić następujące pomieszczenia:

a)      szatnia wraz z sanitariatami – personel kuchni (z przeznaczeniem dla kobiet) – 18 osób,

b)     szatnia wraz z sanitariatami – personel kuchni (z przeznaczeniem dla mężczyzn) - 6 osób,

c)      pomieszczenie bagażowni,

d)     pomieszczenie z skrytkami depozytowymi,

e)     toaleta dla gości hotelowych,

f)       szatnia dla pracowników recepcji wraz z toaletą  - 5 osób,

g)      wykonanie przyłącza do pralki.

·        wymiana sieci wod.-kan. i c.o. w związku z planowaną modernizacją pomieszczeń na piętrze i parterze, z uwzględnieniem posiadanej dokumentacji i wykorzystaniem jej w możliwie największym stopniu wraz z dostosowaniem rozwiązań do planowanych modernizacji.

·        zaprojektowanie dodatkowej zewnętrznej klatki ewakuacyjnej zgodnie z przepisami p.poż, (na szycie korytarza – pok. 508)

·        zaprojektowanie pomieszczenia socjalnego na potrzeby pracowników administracji oraz pracowników recepcji wraz z instalacją wentylacji grawitacyjną.

 

      ETAP II

·         Modernizacja istniejącej sieci wod.-kan. i c.o. przy uwzględnieniu posiadanej dokumentacji i  wykorzystaniu jej w możliwie największym stopniu wraz z dostosowaniem rozwiązań do planowanych modernizacji (kuchnia główna, magazyny, jadalnia).

·        modernizacja pomieszczenia kuchni głównej wraz z zapleczem magazynowym uwzględniający  istniejący projekt technologii kuchni autorstwa inżyniera Romana Górala.

·        modernizacja stolarki drzwiowej w pomieszczeniach magazynowych- dostosowanie do obowiązujących przepisów.

 

     ETAP III

·        modernizacja pomieszczenia kawiarni na podstawie istniejącej koncepcji autorstwa architekt Olgi Wojewody.

·        wymiana sieci wod.-kan. i c.o. w pomieszczeniu kawiarni i pomieszczeniach przyległych  przy uwzględnieniu posiadanej dokumentacji i  wykorzystaniu jej w możliwie największym stopniu wraz z dostosowaniem rozwiązań do planowanych modernizacji.

 

    2. Inwentaryzacja stanu istniejącego – przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego budynku, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokona wizji lokalnej w celu porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja udostępniona w postępowaniu jest tożsama ze stanem istniejącym w budynku oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.

      3.  Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz rzeczoznawcę ds. ppoż., sanitarno-higienicznych i bhp oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.

       4.  Ogólne dane techniczne nieruchomości:

Nazwa obiektu

Ośrodek Rehabilitacyjno- Wypoczynkowy  „Dozamel”

 

Miejscowość

78- 100 Kołobrzeg

 

Adres

ul. Kościuszki 20

 

Rok budowy

1967 r.

 

Ilość kondygnacji

parter, piętro

 

Powierzchnia całkowita budynku administracyjnego parter plus piętro

Ok. 1953 m2

 

     5. Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach (jeśli będą wymagane) oraz wytycznych Zamawiającego.

     6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie w miarę możliwości uwzględnienie posiadanych przez Zamawiającego dokumentacji technicznych i opracowań dot. poszczególnych części budynku, ujednolicenie opracowań i naniesienie niezbędnych zmian.

     7.  Kosztorysy i przedmiary robót winny być opracowane oddzielnie dla każdego etapu planowanych robót, uwzględniające możliwość realizacji zadania w dłuższej perspektywie czasowej.    

     8. Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

     9. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

    10. Zaproponowane rozwiązania projektowe muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.

   11. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej  w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).

     12.   Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

1) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

2) wizje lokalne, ustalenia z kierownictwem ośrodka

3) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

4) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.

II.     Termin realizacji:

Etap I 20 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia, przy czym kompletna i uzgodniona dokumentacja dla prac przewidzianych w etapie I powinna być przekazana Zamawiającemu w wersji elektronicznej przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót.

III.     Termin gwarancji: 3 lata

Załączniki do Zaproszenia:

1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).

2. Formularz Umowy BZA.37671.28.2024.KS

3. Dokumentacja techniczna posiadana przez Zamawiającego

4. RODO

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661-100-041, w godz. 7:00 - 15:00 (Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Pani Kamila Szuba)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Ogólne warunki udzialania zamówień.pdf pdf 256.46 2024-06-24 12:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz umowy.pdf pdf 326.23 2024-06-24 12:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Dokumentacja.zip zip 41663.82 2024-06-24 12:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - RODO.pdf pdf 173.08 2024-06-24 12:01:00 Postępowanie
DOC20240627125450.pdf pdf 536.8 2024-06-27 12:59:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-27 12:59 Kamila Szuba Szanowni Państwo. W związku z postępowaniem nr BZA.37671.28.2024.KS prowadzonym w sprawie opracowania dokumentacji technicznej na wykonanie modernizacji pomieszczeń wraz z wymianą sieci wod.-kan. i c.o. w budynku administracyjnym ORW Dozamel w Kołobrzegu, Zamawiający, w załączeniu do niniejszego komunikatu, publikuje Informację dla Wykonawców nr 1.

DOC20240627125450.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie przeciwpożarowych modernizacji pomieszczeń i wymiany sieci Proszę o podanie ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 komplet Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2981 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy (załącznik 2) - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. (0)
3 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika - RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 138