Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-06-2024 10:56:00 |
Składania : | 27-06-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 27-06-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 64 64 740
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
W imieniu Miasta Kwidzyna zapraszamy do składania ofert na realizację zadania: Koncepcja przebudowy ul. Kopernika.
Obszar opracowania: fragment ul. Kopernika na odcinku od ul. Chopina do końca budynku nr 25a w granicach pasa drogowego zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ( https://mapa.inspire-hub.pl/#/kwidzyn );
Zakres opracowania: wariantowa koncepcja przebudowy drogi której celem jest uzyskanie zatok postojowych o normatywnych wymiarach stanowisk, jezdni o szerokości min. 6m (dopuszczalnie 5,5m). W miarę możliwości uzyskanie dodatkowych miejsc postojowych. W ramach odrębnego wariantu lokalizacja ciągu pieszo rowerowego.
W ramach opracowania należy wykonać przynajmniej 2 warianty koncepcji przebudowy. Jeden powinien obejmować lokalizację ciągu pieszo rowerowego. Ponadto opracowanie powinno zawierać podstawowe elementy organizacji ruchu drogowego, identyfikację potencjalnych kolizji oraz szacowanie kosztów realizacji inwestycji.
Projektant zobowiązany jest w trakcie opracowania uzyskać pozytywną opinię zamawiającego. Zamawiający przedstawi opinię w ciągu 5 dni roboczych.
Termin realizacji zadania do dnia 14.08.2024r.
Opracowanie należy wykonać na aktualnej kopii mapy zasadniczej.
Projektant upoważni zamawiającego do dalszego wykorzystania dokumentacji dla potrzeb prowadzenia kolejnych prac projektowych.
Zakres dostawy:
- opracowanie w wersji drukowanej - 3 egzemplarze;
- opracowanie w wersji elektronicznej (format pdf);
- część graficzna opracowania w wersji elektronicznej edytowalnej (format dwg/dxf);
Komunikaty