Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZiK-DZP.2920.7.2024 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2024 08:29:00
Składania : 26-07-2024 07:00:00
Otwarcia : 26-07-2024 07:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 129.3 2024-06-20 08:29:00 Postępowanie
SWZ DZiK-DZP.2920.7.2024.pdf pdf 417.41 2024-06-20 08:29:00 Postępowanie
Załaczniki do SWZ - DZiK-DZP.2920.7.2024.zip zip 10105.22 2024-06-20 08:29:00 Postępowanie
informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 177.7 2024-07-26 09:14:44 Publiczna wiadomość
Sprostowanie informacji z otwarcia ofert..pdf pdf 133.04 2024-07-26 09:46:49 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty zad. nr 1,2,3,4,7 strona.pdf pdf 187.1 2024-09-02 09:33:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty zad. nr 5,6 strona.pdf pdf 158.37 2024-09-02 09:34:21 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty zad. nr 8 strona.pdf pdf 148.91 2024-09-02 09:35:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty zad. nr 9 strona.pdf pdf 148.39 2024-09-02 09:35:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-02 09:35 Joanna Marzęda Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 9

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-09-02 09:35 Joanna Marzęda Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 8

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-09-02 09:34 Joanna Marzęda Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 5, 6

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-09-02 09:33 Joanna Marzęda Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 2, 3, 4, 7

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-07-26 09:46 Joanna Marzęda Sprostowanie informacji z otwarcia ofert.

Sprostowanie informa [...].pdf

2024-07-26 09:14 Joanna Marzęda Informacje z otwarcia ofert

informacje z otwarci [...].pdf

2024-07-26 07:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że na sfinansowanie niniejszego zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę w wysokości: 81 645,76 zł brutto w tym:
Zadanie nr 1 - 3 690,00 zł brutto
Zadanie nr 2 - 2 583,00 zł brutto
Zadanie nr 3 - 3 075,00 zł brutto
Zadanie nr 4 - 5 493,18 zł brutto
Zadanie nr 5 - 17 500,00 zł brutto
Zadanie nr 6 - 4 000,00 zł brutto
Zadanie nr 7 - 553,50 zł brutto
Zadanie nr 8 - 28 650,39 zł brutto
Zadanie nr 9 - 16 100,70 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1000