Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2024 14:19:00 |
Składania : | 21-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w rejonie przejść dla pieszych na terenie miasta Krosna"
1.1. Zakres zadania obejmuje wykonanie usługi projektowo-kosztorysowej w zakresie:
a) opracowania projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającego: oznakowanie poziome i oznakowanie pionowe. Projektant musi uzyskać dla projektu wszystkie wymagane przepisami prawa uzgodnienia dla wszystkich trzech lokalizacji (ul. Krakowska, ul. Tysiąclecia - Hutnicza oraz ulica boczna od ul. Bieszczadzkiej),
b) opracowania projektów branży teletechnicznej (kanał technologiczny w razie takiej potrzeby) i elektrycznej - doświetlenie przejść dla pieszych (projekt wymaga wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego),
c) uzyskania wszystkich wymaganych zgód i uzgodnień branżowych w tym uzgodnienia na naradzie koordynacyjnej oraz prawomocnego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę umożliwiającego realizację zadania.
Opracowanie ma być zgodne z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).
Zaprojektowane przejścia dla pieszych muszą być zgodne z WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych oraz WR-D-41-4 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych).
1.2.Ilość opracowań:
a) Projekt budowlany – 3 egz.,
b) W razie potrzeby zgłoszenie robót lub pozwolenie na budowę (w oparciu uzyskane warunki techniczne) – 3 egz.,
c) Projekt stałej organizacji ruchu – 3 egz.,
d) Projekt wykonawczy – 3 egz.,
e) Kosztorys inwestorski – 2 egz.,
f) Przedmiar robót – 3 egz.,
g) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz.,
h) Całość
dokumentacji należy złożyć na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD
w formacie ogólnodostępnym edytowalnym (część opisowa w formacie *.doc,*.xls,
*dwg. oraz całość dokumentacji w formacie pdf) – 1 szt.
1.3.Lokalizacja: zgodnie z załącznikami graficznymi.
Oferent w ofercie ma obowiązek uwzględnić wszystkie koszty kompleksowej realizacji zamówienia w tym m. in. koszty uzgodnień branżowych, wykonania map itp.
2. Termin realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie prac: od dnia zawarcia umowy,
2) zakończenie prac: 10.12.2024 r.
3. Okres gwarancji:
Okres gwarancji jakości wykonanych prac wynosi 24 miesięcy.
4. Warunki płatności:
a) Zadanie zostanie rozliczone ryczałtowo na podstawie jednej faktury końcowej po zakończeniu zadania
b) Termin płatności: 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
c) Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
5. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany z ofertą w terminie 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
6.1. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta,
6.2. Zmiany treści ogłoszenia oraz warunków przetargu,
6.3. Żądania dodatkowych wyjaśnień i informacji od Wykonawców,
6.4. Poprawy omyłek pisarskich w ofercie w przypadku ich wystąpienia,
6.5. Odwołania przetargu w każdym czasie.
7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
8. Inne postanowienia:
8.1. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
8.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.3. Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
8.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Komunikaty